سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در خصوص بازی تیمش مقابل پیکان در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت : بازی سختی مقابل تیم جوان و دونده پیکان خواهیم داشت.

ابراهیم قاسم پور سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  ما در این دو هفته تعطیلی لیگ برتر بازی های تدارکاتی خوبی به خصوص با استقلال برگزار کردیم و تمام تاکتیک ها را مدنظرمان در تمرینات به اجرا گذاشتیم و آماده بازی با پیکان هستیم .

قاسم پور در خصوص شایعه اولتیماتوم مسئولان باشگاه به وی بیان کرد: مسئولان باشگاه هنوز تصمیمی  براي  برکناری ام نگرفتند این رسانه ها هستند که با مطرح کردن برکناری من به شایعات دامن می زنند .

سرمربی مس کرمان در خصوص مذاکره با چند مربی برای جایگزینی وی در این تیم گفت: این حق طبیعی مدیران مس کرمان است که در مورد وضعیت سرمربی تیمشان تصمیم گیری کنند تا الان هم در مورد وظیفه سرمربیگری ام در تیم مس کرمان کوتاهی نکردم اگر مسئولان مس کرمان از عملکردم رضایت ندارند حق دارند که مرا تعویض کنند.

وی در خصوص تغییر و تحولات پیاپی مس کرمان گفت: تغییر و تحولات پیاپی تبعات سختی بر تیم مس کرمان گذاشته است امیدوارم شهبازی در مدیریت تیم باقی بماند و وی نیز بر کنار نشود.

وی در خصوص شایعه جدایی عنایتی از مس کرمان گفت: این بازیکن تا نیم فصل در تیم مس کرمان خواهد بود و بعد از آن مسئولان تصمیم گیری می کنند که این بازیکن را به تیم دیگر بدهند یا همچنان در زمینه بازی کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من به آینده تیم مس کرمان خوش بین هستم تیم ما هر چه از لیگ می گذرد بهتر ظاهر می شود مطمئن باشید در نیم فصل دوم نتایج بهتری در لیگ خواهیم گرفت./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار