در حالیکه براساس گفته ها قرار بود تکلیف ابراهیم قاسمپور پس از جلسه دیروزش با مدیر ارشد کارخانه مس برای ادامه فعالیت در تیم فوتبال مس کرمان مشخص شود اما ابراهیم قاسمپور نظر دیگری درباره این جلسه دارد.

ابراهیم قاسمپور ، سرمربی تيم فوتبال مس کرمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: جلسه ی دیروز با شهبازی مدیرعامل مس کرمان درباره وضعیت تیم مسائل اردوی تیم و بازی های تدارکاتی در طول تعطیلات لیگ برتر داشتم و بحثی درباره ماندنم در مس کرمان با مدیرعامل تیم نداشتم.

قاسمپور در ادامه اظهار داشت: با تمام قدرت و توانم فعالیتم را در تیم مس کرمان ادامه می دهم، برنامه ریزی ام برای تعطیلات دو هفته ای لیگ تمرکز در بدنسازی تیم و انجام بازی های تدارکاتی برای آماده ماندن بازیکنان تا شروع دوباره لیگ برتر است.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان تصریح کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار بود یک اردوی تدارکاتی در تهران داشته باشیم که بنابر دلایلی این اردو لغو شد با چند تیم هم قرار بود بازی تدارکاتی انجام دهیم که آنها قبول نکردند که با ما بازی کنند.

وی درباره برکناری 6 مربی در 11 هفته لیگ برتر گفت: بی ثباتی در فوتبال خوب نیست و این روال برکناری همیشه در فوتبال ما بوده اما این فصل رکوردش شکسته شد هرچه زمان به جلو می رود مدیریت کم حوصله و نتیجه گرا می شود و براساس فشاری که بر روی مدیران است آنها تصمیم به اخراج سرمربی می گیرند امیدوارم فوتبال ما به سمتی برود که صبر و حوصله در آن حاکم شود.

وی بیان کرد: به نظرم مربیان جایگزین به جز یک یا دو مربی نمی توانند روند رو به رشدی برای تیمشان داشته باشند.

قاسمپور درباره عملکرد تیم فوتبال مس کرمان در پایان هفته یازدهم گفت: ما نتایج خوبی در لیگ برتر تا قبل از بازی هفته یازدهم کسب نکردیم اما از بازی با ملوان بندر انزلی روند روبه رشدی داشتیم تیم ما استحقاق داشته که جزو سه تیم بالای جدول باشد که امیدوارم بدشانسی هایمان بعد از تعطیلات لیگ برتر به پایان برسد و نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در پایان درباره وضعیت تیم ملی برای بازی با کره جنوبی خاطرنشان کرد: شرایط و نتایج تیم ملی تا الان خوش نبود امید است تیم ملی با برطرف کردن نقاط ضعفش نتیجه خوبی مقابل کره جنوبی کسب کند./ق

برچسب ها: قاسم پور ، مس کرمان ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار