عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي گفت: مسولان بايد با اتخاذ تدابيري علاوه بر تدوين آيين ويژه جوانان در حفظ و ارتقاء اهميت اين حوزه در کنار تربيت‌بدني تلاش مضاعف داشته باشند.

رامين شمسايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه برد تيم ملي فوتبال ايران مقابل کره جنوبي نياز به تقدير مسولان ندارد، اظهار داشت: معمولا براي انجام فعاليت‌هاي فرا وظيفه‌اي اقدام به پاداش و هداياي ويژه به افراد مي‌کنند اما اين درحالي است که ساير مدال‌آوران ايراني در مسابقات مختلف مورد غفلت مسئولان قرار مي‌گيرند.

وي به اهميت جايگاه جوانان در وزارت ورزش و جوانان پس از ادغام اين دو وزارت‌خانه اشاره کرد و با بيان اين مطلب که اين اقدام از سوي مسئولان قابل پيش‌بيني بود، تصريح کرد: بخش تربيت‌بدني در وزارت مربوطه حائز اهميت‌تر از بخش جوانان خواهد بود چرا که در گذشته سازمان ملي جوانان وظايف مشخصي را براي جوانان ملي تعريف نکرده است لذا بهتر است که مسئولان پپيرامون اين مهم تدابير خاصي را انديشيده و وظايف مشخصي را در حوزه جوانان به اجرا در بياورند.

عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي به واکنش مجلس شوراي اسلامي در اين‌باره اشاره و ادامه داد: نمايندگان بايد نظارت بيشتري درباره اين موضوع داشته باشند در حدي که تنش به وجود نيايد.

معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي با اشاره به اينکه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بايد با ارائه تذکر به عباسي از ادامه روند ناديده گرفتن سهم جوانان در اين وزارتخانه ممانعت ورزند، خاطر نشان کرد: ضرورت دارد نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در کنار حوزه تربيت‌بدني اهميت و جايگاه جوانان را در سطح بالايي حفظ و ارتقاء دهند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار