استقرار صدها نظامي آمريکايي در فلسطين اشغالي

صدها نظامي آمريکايي پس از پايان رزمايش مشترک آمريکا و رژيم صهيونيستي در فلسطين اشغالي باقي خواهند ماند و به علل و اهدافي که مشخص نشده است آن را ترک نخواهند کرد .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل ازپايگاه المنار ؛ پرواز موفقيت آميز پهپاد ايوب متعلق به حزب الله لبنان ، بند جديدي را به رزمايش مشترک آمريکا و اسرائيل که از چند روز پيش آغاز شده، تحميل کرده است . اين بند جديد، چگونگي مقابله با هواپيماهاي بدون سرنشين و سرنگوني آنهاست.

المنار فلسطين به نقل از منابع رسانه اي اسرائيلي افزود فرمانده نيروهاي آمريکايي ناظر بر رزمايش در ديدار با مقامات نظامي اسرائيلي بر حمايت کامل واشنگتن از امنيت اسرائيل تأکيد کرد.

رزمايش مشترک آمريکا و اسرائيل چهار هفته زمان مي برد و هفته آخر تمرينات نيز به راههاي سرنگون کردن هواپيماهاي بدون سرنشين و موشک هاي دوربرد اختصاص خواهد داشت.
يک منبع نظامي گفت بهبود توان نظامي ارتش اسرائيل و افزايش هماهنگي بين تل آويو و واشنگتن با توجه به تحولات پياپي در منطقه و تهديداتي که متوجه اسرائيل و منافع آمريکاست، از اهداف اين رزمايش است.

اين منبع گفت هزينه مشارکت اسرائيل در اين رزمايش ده ميليون دلار است اما هزينه اي که آمريکا پرداخته کرده سي ميليون دلار است.

منابع بسيار آگاه گفتند رزمايش کنوني بزرگترين رزمايش مشترک بين اسرائيل و آمريکاست که در آن سه هزار سرباز آمريکايي شرکت کرده اند و هزار سرباز از اين سه هزار نفر نيز در خاک اسرائيل مستقر شده اند و آنها به علل و اهداف نامشخصي اسرائيل را حتي پس از پايان رزمايش نيز ترک نخواهند کرد .

برچسب ها: ایوب ، آمریکا ، فلسطین ، نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار