مشاور ارشد سابق باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با برنامه پیرس مورگان در سی ان ان تاکید کرد رامنی می خواهد از حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی بهره برداری سیاسی کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، دیوید اکسلراد درباره حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی گفت باراک اوباما در حرفهای خود به روشنی گفت که او مسئول تک تک افرادی است که به خارج اعزام می شوند چه در قالب ماموریتهای دیپلماتیک یا نیروهای نظامی آمریکا که به مناطق خطرناک اعزام می شوند.

وی افزود: واکنش او به کشته شدن دیپلماتهای آمریکا در لیبی نشان می دهد که او مصمم است کسانی که این کار را انجام دهند مجازات شوند و مشخص شود چه اشکالاتی وجود داشت که به این رخداد غمبار منجر شد تا این اشکالات و اشتباهات تصحیح شود تا محافظت لازم از دیپلماتهای کشورمان به عمل آید.

وی اضافه کرد: البته ما نمی توانیم صد در صد همه چیز را تضمین کنیم اما قطعا همه تلاشمان را برای این منظور به کار می گیریم. کاری که رئیس جمهوری انجام داد کاری بود که یک رئیس جمهور می بایست انجام دهد و او گفت که باید با تحقیقات حقایق ماجرا معلوم شود. اما رامنی از این مسئله به عنوان فرصتی سیاسی بهره برداری می کند و در مبارزات انتخاباتی خود هم به این مسئله اعتراف کرده است.
برچسب ها: رامنی ، اوباما ، آمریکا ، بنغازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار