رابطه غيراخلاقي اميد خليلي تجريشي معروف به طغرل با چندين نفر از مجريان شبکه ضد انقلاب من و تو پرده از اعتقادات فاسد اين مجري به ظاهر شيرين زبان و لوده برداشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، شبکه ماهواره اي ضد انقلاب من و تو چند وقتي است که زیر نظر مستقیم سازمان‌های جاسوسی انگلیس تأمین مالی و اداره می‌شود و در پوشش برنامه های به ظاهر سرگرم کننده سنت‌ها و اعتقادات ایرانیان را هدف قرار داده است.

عباسی مدیر این شبکه که پدرش نیز از سرمایه گذاران شبکه های ماهواره ای و کابلی غیر اخلاقی پورنو در کانادا می‌باشد با کارمندانش همانند برده رفتار می‌کند و به گفته مژگان انصاری  یکی از کارمندان جدا شده این شبکه بهائي ، هیچ امنیت شغلی در این محفل برای اکثریت کارمندان وجود ندارد و یکی از شروط غیر اخلاقی اشتغال در این شبکه اجبار به عضویت در گروه جوانان بدون مرز و تغییر باور و اعتقادهای شخصی متقاضیان می‌باشد.

مژگان انصاری شرایط عضویت در گروه جوانان بدون مرز را آنچنان شرم آور خوانده که بسیاری از جوانب آن قابل ذکر نمی‌باشد، اعضاء این گروه نباید به هیچ حد و مرزی مخصوصاً در روابط جنسی پای‌بند باشند و در هر برنامه و سمتی که هستند باید بینندگان را ترغیب به شکستن سنت‌ها و ارتباطات نامشروع کنند و با پوشش هاي نيمه عريان در سر کار و اجرا حاضر شوند و حتي در انداختن عکسهاي يادگاري به راحتي در آغوش هم جاي گيرند.

همچنين مجريان اين شبکه ماهواره اي ضد انقلاب بار ها به پيروي از فرقه ضاله بهائيت اعتراف کردند و اميد خليلي نيز در وبلاگ شخصي خود ، حمايت از همجنس بازي و پيروي از دين ساختگي بهائيت را شرط اوليه ورود به اين شبکه اعلام کرده است.


 
این بی حد و مرز بودن اگر چه برای معدودی غير قابل قبول بوده و موجب خروجشان از این سیستم فاسد شده است اما باب میل افراد فاسدی است که در این شبکه به دنبال هوا و هوس خود می‌باشند به طور نمونه امید خلیلی تجریشی معروف به طغرل که از اعضاء شاخص مروج فساد و بی‌بندوباری در این شبکه است و با چندین نفر از زنان و مردان این شبکه رابطه دارد که باعث برانگيختن حسادت و درگیری بین دو نفر از خانم‌های مجری دوستدار وی در این شبکه دین ستیز شده است، طغرل که در صفحه فیس‌بوک و وبلاگ شخصی‌اش در جواب هوادارانش بی پرده اعلام کرده است به فرقه صهیونیستی بهائیت معتقد است و همجنس بازی را به دور از انسانیت نمی‌داند.

امید خلیلی تجریشی که تا چند سال قبل با گروه‌های موسیقی زیر زمینی همکاری داشته و به سبب بهائی بودن سیستماتیک با سازمان‌های جاسوسی غربی به خصوص انگلیس در ارتباط بوده است به راحتی جذب شبکه استعماری منو تو می‌شود، وی همواره سعی دارد با شیرین زبانی و لودگی در اجراهايش مخصوصاً در برنامه بفرمایید شام سنت‌ها و اعتقادات ایرانیان را به بازی گرفته و نوشیدن شراب و رابطه میان زنان و مردان شوهردار را عادی جلوه داده سعي در گسترش آن در میان ناآگاهان است.

 
برچسب ها: منوتو ، بهائیت ، ماهواره ، طغرل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
اعاذبالله من شرور انفسنا...
انگلیس خبیث همیشه در حال برنامه ریزی و اجرای نقشه های کم خود هست ‌..
متشکرم از درج پیام بنده کمترین
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۰:۴۳ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
ای بهائی مزدور و احمق درجه یک که می خواهی دین ما جوانان را بگیری در گوش خودت فرو کن این شعر را:
چراغی. را که ایزد بر فروزد
هرآنکس پف کند ریشش بسوزد
جانمان فدای رهبرمان امام خامنه ای
جوان ۱۸ساله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۰۹ تير ۱۳۹۴
مرگ بر امریکا و ...
Germany
شایان
۱۲:۱۶ ۰۵ فروردين ۱۳۹۴
شرم بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس2
۱۱:۰۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
متأسفانه بعضیا یا خیلی خوابن یا خودشونو به خوابی میزنن. اتفاقا استعمار بیشترین و سنگین ترین هزینه هارو انجام میده تا جوونای مسلمان و شیعه رو بی دین و ایمون و بی بندو بار کنه ، و چهره ی زشت و سخیفی از اسلام به تصویر بکشه ، شما کجائین بابا یه کم بیدارشین دیدتونو وسیع تر کنین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
آدم خوبه از بالا به قضیه نگاه کنه
کسایی که فکر میکنن این شبکه مفید یا اینکه بیضرره ، فکر اینو بکنن که اصلا تو این بحران جهانی اقتصادی چه دلیلی داره که انگلیس یه همچین شبکه پرهزینه ای رو دایر کنه ...آیا عاشق چشم و ابروی ایرانیاست یا نه میخواد سطح آگاهی و فرهنگ مارو ببره بالا؟
خیلی ساده انگارانه ست که آدم متوجه همچین چیزی نشه
اون کاربری که کامنت داده و با طعنه گفته "وای وای اینا چقدر بدن ..." شاید یه حرفای قابل تاملی برای گفتن داشته باشی ..اما توجه کن که کشوری که این شبکه رو برات راه انداخته همونی که همه جوره از اسرائیل خونخوار و ننگ بشریت حمایت میکنه... اون مردم بیگناه رو با بمب و موشک میزنن و ازین طرف اعتقادات و فرهنگ و دین و مرام و خانواده و غیرت و ناموس تورو هدف گرفتن و هم پولشو دارن و هم حوصلشو و هم تخصصشو. پس اوناهستن که روی همه رو سفید کردن
Iran (Islamic Republic of)
فرناز
۱۶:۵۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
خفه شید بابا چون خودتون هیچ پخی نیستید چشم ندارید یکی دیگه رو هم ببینید که بهتر از شماهاست برید گمشید بابا شما چی که به ظاهر فاسد نیستید ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۷ فروردين ۱۳۹۲
وای وای وای.اینا چقد آدمای بدی هستن و چقد با سازمان های جاسوسی بد ارتباط دارن.