میت رامنی در 12 ایالت بی طرف که نقش مهمی در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2012 ایفا می کنند نسبت به اوباما، پنج درصد پیش افتاده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، تازه ترین نظر سنجی مشترک گالوپ ویو اس ای تودی نشان می دهد میت رامنی از حزب جمهوری خواه توانسته است پنجاه و یک درصد آرا و باراک اوباما از حزب دموکرات چهل و شش درصد آرا را در این ایالت های بی طرف کسب کنند.

ایالات میشیگان، فلوریدا، کارولینای شمالی، ویرجینیا، کلورادو، نوادا، نیومکزیکو، آیوا، اوهایو، پنسیلوانیا، ویسکانسین و نیوهمپشیر دوازده ایالتی هستند که در فرهنگ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بی طرف نامیده می شوند ولی نقشی تعیین کننده در سرنوشت انتخابات دارند.

ستادهای انتخاباتی میت رامنی و باراک اوباما دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا، توانسته اند در ماه سپتامبر میلادی به ترتیب یکصد و هفتاد و یکصد و هشتاد و یک میلیون دلار جمع آوری کنند.
سپنسر زوئک، مدیر مالی ستاد مبارزات انتخاباتی رامنی در این باره گفت: رامنی و پل رایان نامزد معاون رئیس جمهوری آمریکا توانستند دیدگاهی ازاقتصاد رو به رشد، افزایش درآمدها و آسایش بیشتر برای قشر متوسط جامعه را به مردم نشان دهند.

وی افزود: به همین دلیل است که می توان حمایت های قاطعی تری را ازسوی اهداء کنندگان در سراسر آمریکا شاهد بود.

تازه ترین گزارش ها حاکیست رامنی و کمیته ملی جمهوری خواهان توانسته اند بیش از هفتصد میلیون دلار برای مبارزات انتخاباتی خود گردآوری کنند.

رینس پیرباس، رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان در این باره گفت: میت رامنی و پل رایان دیدگاه کاملا متفاوتی را نسبت به سیاست های اوباما که دولت بزرگتر و اقتصاد راکد را شامل می شود، ارائه می دهند.

وی افزود: نامزدهای ریاست جمهوری و معاون وی طرح هایی را در اختیار رای دهندگان قرار می گذارند که نهایتا کشور را بار دیگر در مسیر درست قرار می دهد.

دومین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا امشب سه شنبه در ساعت نه شب به وقت محلی و به مدت 90 دقیقه در همپستد لانگ آیلند در ایالت نیویورک برگزار می شود.

در این مناظره رامنی و اوباما دیدگاه های خود را درباره موضوعات اقتصادی، داخلی و سیاست خارجی ارائه خواهند کرد. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در شانزدهم آبان برگزار خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار