شمار آوارگان در آمریکا از دهه 30 میلادی تا کنون به رقم بی سابقه ای رسیده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، گزارش ها حاکی از آن است که ایالت نیویورک از نظر تعداد آواره ها در مقام اول قرار دارد به گونه ای که چهارده درصد آواره های آمریکا در این ایالت زندگی می کنند.

رانیا احمد گزارشگر این شبکه در گزارشی در این باره گفت ایالت لس آنجلس با سه درصد کمتر پس از نیویورک در جایگاه دوم قرار دارد.

پاتریک مارکی عضو ائتلاف حمایت از آوارگان گفت: تعداد زیادی از افراد بی سرپناه در نیویورک هستند که این تعداد بیش از هر زمان دیگر است.

در ادامه گزارش آمده است: مقامات آمریکایی در پی تشدید این بحران اقدام به احداث ده پناهگاه در نیویورک کردند اما این پناهگاه ها نمی توانند تعداد زیادی از این افراد را در خود جای دهند زیرا شمار این افراد به 46  هزار نفر رسیده است.

افرادی که شب ها در پناهگاه ها به سر می برند مشمول این آمار نمی شوند. یکی از این افراد می گوید: هیچگاه فکر نمی کردم روزی برسد که سرپناهی نداشته باشم و با فرزندانم در پناهگاه ها زندگی کنم.

در ادامه آمده است: سازمان های غیر دولتی از دولت می خواهند طرحی را برای تامین مسکن دائمی برای این افراد و کاهش اجاره بها برای حل مشکلات اجرا کند.
برچسب ها: آمریکا ، آواره ، رکورد ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار