محصولات پيش فروش شده سايپا تا تاريخ 12 مهرماه براساس ابلاغيه جديد سازمان حمايت با قيمت هاي قبلي تحويل مشتري مي شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليدکنندگان ابلاغيه اي به شرکت هاي خودروسازي ارايه داده که به موجب آن خودروسازان حق ندارند محصولات پيش فروش شده خود را تا تاريخ 12 مهرماه با قيمت هاي جديد به فروش برسانند.

طبق ابلاغیه سازمان حمایت مصرف‌كنندگان و تولیدكنندگان به شركت‌های ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو و مدیران خودرو، این شركت‌ها حق ندارند قیمت خودروهایی كه قبل از تاریخ دوازدهم مهرماه (روز برگزاری جلسه كمیته قیمت‌گذاری خودرو و تصویب قیمت‌های جدید) پیش فروش كرده‌اند را افزایش دهند.

البته این ابلاغیه شامل خودروهای پیش فروشی می‌شود كه در قرارداد آنها قیمت قطعی تحویل خودرو ذكر شده باشد.

خودروسازان ملزم شده‌اند خودروهای پیش فروش شده با قیمت قطعی تا تاریخ دوازدهم مهرماه را با نرخ‌های سابقی كه شامل افزایش قیمت‌های جدید نمی‌شود، تحویل مشتریان دهند.

در صورت تخلف خودروسازان از این ابلاغیه مشتریان می‌توانند شكایت خود را به سازمان حمایت مصرف‌كنندگان و تولیدكنندگان و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها ارائه كنند.

برهمين اساس يک مقام آگاه در گروه خودروسازي سايپا اعلام کرد: اين ابلاغيه به شرکت رسيده و براساس آن تمام خودروهاي پيش فروش تا تاريخ اعلام شده با قيمت قبلي تحويل مشتري مي شود.

وي در پايان اظهار داشت: مابقي فروش محصولات سايپا نيز مطابق قيمت هاي جديد که مورد تاييد سازمان حمايت است به فروش خواهد رسيد./س
برچسب ها: پیش فروش ، سایپا ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبری
۱۱:۰۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۱
بعد از اینکه خودرو سازان ماشین را گران کردند سریعا دعوتنامه های شهریور ومهر را صادر کرده ودعوتنامه شهریور را اصلاح وچون حرف وزیر تا تاریخ دوازدهم مهر بوده دعوتنامه مهر را حاضر به اصلاح نیستند وبه نفع خود به قیمت روز فیش صادر کردند چرا واضح قانون را ابلاغ نمی کنند تا امکان سو استفاده نباشد حیف که مردم به شما اعتماد می کنند واگر ما نباشیم شما عددی نیستید دیگر به هیچ کس نمی توان اعتماد کرد
Iran (Islamic Republic of)
وای
۲۲:۰۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۱
سلام من اول شهریور ثبت نام کردم قرارداد تحویل به قیمت روز رو هم امضا کردم ایا میتونم وکیل بگیرم یا هرچی بگم برعلیه خودم استفاده میشه؟
Germany
کارمند
۲۰:۱۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۱
خواهش میکنم مسولین سازمان حمایت یک امتیازی هم برای انهاییکه قسط اول ثبت نام را پرداخت کرده اند ولی در قرارداد انها قیمت روز کارخانه ذکر شده است درنظر بگیرند شرعا هم درست نیست که تمامی ضرر ناشی ازیک تصمیم در شرایط بحرانی به دوش مصرف کننده باشد مطمئن هستم امثال من به وجه حق خود را حلال نمیکنند از حق الناس بترسید
Iran (Islamic Republic of)
خریدار
۱۳:۲۱ ۲۵ مهر ۱۳۹۱
سلام من ده مهر ماه پراید ثبت نام کردم و تو قرارداد زده به قیمت روز آیا ثبت نام ما هم شامل افزایش قیمت میشه !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد مرادی
۲۱:۴۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۱
سلام من پول واریز کردم برای شرایط اقساطی آیا ثابت موندن قیمت پراید شامل حال امثال منم
میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد مرادی
۲۱:۴۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۱
سلام من پول واریز کردم برای شرایط اقساطی آیا ثابت موندن قیمت پراید شامل حال امثال منم
میشه؟
Germany
ای داد بی داد
۲۳:۵۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۱
در تمامی قراردادهای قبل از 12مهر نوشته به قیمت روز کارخانه تحویل خواهد شد ای سازمان حمایتی کجای کاری
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۱۱:۳۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۱
تمام ثبت نام کنندگان تو قراردادشون نوشته به قیمت روز.نمیدونم دیگه شامل کدومشون میشه واقعا متاسفیم برای سازمان حمایت از تولید کنندگان
آخرین اخبار