محله ابوذر به علت وجود مغازه‌هاي بسيار، محله‌اي تجاري و مسکوني است که هر روز معامله‌هاي اقتصادي در آن انجام مي‌شود به همين علت هر روز شاهد گره‌هاي ترافيکي متعددي در اين محله هستيم.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مجتبي علي بابايي يکي از ساکنان خيابان 20 متري ابوذر با اشاره به مشکلات اين خيابان گفت: مشکل اصلي خيابان ابوذر نبود جاي پارک و پارکينگ عمومي است. همچنين عرض کم خيابان جوابگوي حجم زياد وسايل نقليه شهروندان نيست و مسئولان براي اين نقطه از منطقه 17 بايد فکري کنند تا شهروندان با مشکلات ترافيکي روبرو نشوند.
* ضرورت توجه به زيباسازي محلات
در ادامه محمد عبادياني يکي ديگر از شهروندان اين خيابان افزود: اداره زيبا سازي منطقه در زمينه پاکسازي ديوارها از اين برچسب‌هاي تبليغاتي فعاليت‌هاي خوبي انجام داده است اما باز هم افرادي هستند که بدون رعايت کردن حقوق شهروندي تراکت‌هاي تبليغاتي خويش را بر روي ديوار خانه‌هاي مسکوني و در منازل و مغازه‌ها نصب مي‌کنند که اين باعث زشت شدن چهره خيابان مي‌شود و فعاليت‌هاي گروه‌هاي اجرايي شهرداري را چند برابر مي‌کنند.
* نصب علائم راهنمايي و رانندگي در خيابان
در  ادامه محسن آقاجاني در اين باره گفت: خيابان 20 متري ابوذر چهار راه‌هاي زيادي دارد اما اين چهار راه‌ها از وجود ماموران راهنمايي و رانندگي بي‌بهره هستند که نبود پليس راهور در اين معابر باعث افزايش بي نظمي، ترافيک و تصادف در اين خيابان شده است.
وي افزود: اميدوارم اداره راهنمايي و رانندگي با نصب تابلوهاي پارک ممنوع در اين خيابان و افزايش نيروي انساني مشکل ترافيک اين محله را تا حدودي کاهش دهند.
وي اظهار داشت: همچنين مسئولان شهرداري هم به کمک شهروندان بيايند تا شهروندان بتوانند با نو سازي خانه‌ها و عقب نشيني منازل خود سبب اجراي طرح تعريضي در اين خيابان شده و به سبب آن شاهد کاهش ترافيک در خيابان باشيم./ز
گزارش از رقيه بقائي

برچسب ها: ترافیک ، خیابان ، ابوذر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.