رژيم صهيونيستي ديروز همزمان با ادامه يورش ها با مسجد الاقصي، قدس را به يک پادگان نظامي تبديل کرده بود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلويزيوني العالم ، مسجد الاقصي ديروز پس از نماز جمعه شاهد درگيري بين نمازگزاران و نيروهاي پليس رژيم صهيونيستي بود.
خضر شاهين خبرنگار اين شبکه در قدس در گزارشي از اين درگيري ها به يورش نظاميان صهيونيست به مسجد الاقصي اشاره کرد و افزود: مقامات رژيم صهيونيستي ديروز ضمن اتخاذ تدابير شديد امنيتي فقط به افراد مسن اجازه دادند براي اقامه نماز وارد مسجد شوند.
يکي از شهروندان فلسطيني گفت: از صبح زود تلاش کرديم از ورودي هاي مختلف وارد مسجد الاقصي شويم ولي پليس از ورود ما جلوگيري کرد و اعلام کرد ورود شما ممنوع است حال آن که شهرک نشينان و گردشگران دسته دسته وارد مسجد مي شوند.
شيخ محمد حسين مفتي قدس و فلسطين گفت: اين اقدامات در ادامه تجاوزات عليه مسجد الاقصي انجام مي شود. تجاوزات يهوديان تندرو از چند روز پيش آغاز شده است و امروز جمعه نيز ادامه پيدا مي کند. جلوگيري از ورود فلسطينيان به مسجد الاقصي در حاليست که گروه هاي تندروي يهودي تحت حمايت پليس اين رژيم به مسجد وارد مي شوند. اين اقدامات در اصل تعرض به يک مکان عبادي و مسلماناني است که مي خواهند در آنجا عبادت کنند.
در ادامه گزارش با اشاره به اين که شهروندان فلسطيني در قدس در برابر اقدامات اشغالگران وتلاش هاي آنها براي يهودي سازي قدس تنها مانده است افزود: رژيم اشغالگر، قدس را براي حمايت از شهرک نشيناني که مي کوشند به مسجد الاقصي يورش ببرند به يک پادگان نظامي تبديل کرده است.

برچسب ها: بین الملل ، اسرائیل ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار