روزنامه اماراتي الخليج در يادداشت روز خود وزير امور خارجه رژيم صهيونيستي را اوباش و نژاد پرست خواند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الخليج؛ اين روزنامه در ارزيابي مواضع اويگدور ليبرمن با احمق خواندن وزير امور خارجه اسرائيل گفت:‌ «‌مواضع ليبرمن برگرفته از انديشه نژادپرستانه و کينه ديرينه‌اش عليه فلسطينيان و اعراب است».

الخليج با تقبيح مواضع اخير ليبرمن عليه رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين نوشت:‌« اگر کسي ليبرمن را نشناسد اما مواضعش را بخواند هيچگاه خود را در برابر سياستمداري با حداقل هوش و تدبير در قرن بيست و يکم حس نمي‌کند بلکه بر اين باور است که با يک گاو نر وحشي از قفس گريخته روبروست».

در اين يادداشت آمده است:‌ « در واقع ليبرمن اوباشي است که در باشگاه‌هاي شبانه زادگاهش يعني مولداوي با عربده کشي شب را به صبح مي‌رساند و حال همان رفتار را در عرصه ديپلماتيک ادامه مي‌دهد، در نتيجه مواضعش خارج از عرف اخلاق، سياست و ديپلماسي است».

الخليج نوست: « جالب اينکه چنين فردي در راس ديپلماسي خارجي اسرائيلي قرار دارد که جهان غرب دلباخته اوست و  از آن به  بهشت دموکراسي تعبير مي‌کند يا آنکه فردي چون نيکولا سارکوزي اسرائيل را يک معجزه مي‌خواند».

اين روزنامه سپس با ذکر مواردي از اظهارات سابق ليبرمن نوشت:«  اگر چنين سخناني از طرف يک مسئول عرب بيان مي‌شد همه دنيا عليه او بسيج مي‌شدند و از وي مي‌خواستند توبه کند اما مي‌بينيم که اين اوباش در گفتارش عليه اعراب و فلسطينيان مصونيت دارد».
برچسب ها: لیبرمن ، اوباش ، نژادپرست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار