مسئولان رژیم اشغالگر که تا پیش از این مدعی بودند حمله به تأسیسات هسته ای جمهوری اسلامی ایران و جنگ بسیار حتمی است، به دلیل همراه نشدن مجامع بین المللی، با تغییر لحن خود به پیش‌گویی درباره آینده ایران روی آورده اند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم،  "آویگدور لیبرمن" وزیرخارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد: تحريم هاي عليه ايران در حال ثمر دادن است .

لیبرمن بدون اشاره به منابعش برای اعلام این فرضیات خود، با مطرح کردن ادعاهايي بي اساس در واقع لحن نظامي و جنگي رژيم صهيونيستي را تغيير داده است .

درحالیکه درخواستها و تهدیدهای علنی مسئولان رژیم اشغالگر برای حمله به تأسیسات هسته ای ایران، همواره با دیوار مخالفت آمریکا و هم پیمانان این رژیم برخورد کرده است؛ وزیر خارجه این رژیم درخواست کرد که گفت و گو ها با دولت آمریکا در خصوص ایران رسانه‌ای نشود.

سران رژیم صهیونیستی پیش از این با تکرار تهدیدهای علنی برای حمله هرچه سریعتر به تأسیسات هسته ای ایران، مدعی شده بودند که چنین حمله‌ای حداکثر 500 کشته برای این رژیم هزینه خواهد داشت.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک هفته پیش، با بیان اینکه درصورت بروز جنگ هیچ کشور بی طرفی در منطقه وجود نخواهد داشت تأکید کرد، جمهوری اسلامی ایران پایگاه های آمریکا در منطقه را خاک این کشور می داند، و این جنگ به جنگ جهانی سوم تبدیل می شود.

سردار سرتیپ پاسدار "امیرعلی حاجی زاده" به شبکه العالم گفته بود: اصولا جنگ بین ایران با رژیم صهیونیستی و یا امریکا به صورت مستقل را نمی توان تصور کرد؛ یعنی هرکدام از این دو طرف شروع کننده جنگ باشد، دیگری نیز وارد جنگ خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار