مدير عامل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران گفت: با آماده سازي منطقه ويژه اقتصادي جهان آباد استقرار صنايع سنگين در همدان ميسر مي شود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا به نقل از روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران؛ «فخراله مولايي» در بازديد از منطقه ويژه اقتصادي جهان آباد با ابراز رضايت از روند روبه رشد آماده سازي اين منطقه ويژه اقتصادي اظهارداشت: تكميل و راه اندازي اين پروژه بزرگ صنعتي نقطه عطفي در پيشرفت صنعت استان همدان به شمار مي آيد.

معاون وزير صنعت، معدن وتجارت با اشاره به استقرار صنايع سنگين در اين منطقه ويژه اقتصادي خاطرنشان كرد: با راه اندازي صنايع سنگين در منطقه ويژه همگان شاهد ارتقاي صنعت و افزايش آمار اشتغال در استان همدان و منطقه خواهند بود.

مولايي درخصوص اخذ مجوزهاي لازم جهت تكميل زيرساختها در جهان آباد اظهار اميدواري كرد: سازمان صنايع كوچك وشهركهاي صنعتي نهايت همكاري را در اين خصوص انجام دهد.

وي در ادامه يكي از اهداف مهم سازمان در سال 91 را تحقق منويات مقام معظم رهبري برشمرد وگفت: تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري  جز با همكاري و همدلي محقق نخواهد شد.

وي با اشاره به همكاري و تعامل مطلوب نمايندگان استان همدان در مجلس شوراي اسلامي با سازمان صنايع كوچك وشهركهاي صنعتي ايران ، ثمره اين همكاري و تلاشها را ريشه كن شدن بيكاري و رسيدن به قله هاي پيشرفت صنعتي در ايران اسلامي عنوان كرد.

گفتني است،  پس از بازديد از منطقه ويژه اقتصادي جهان آباد، مدير عامل سازمان صنايع كوچك وشهركهاي صنعتي ايران به همراه رحمت آبادي معاون حقوقي و امور مجلس وزارت صنعت معدن و تجارت و چند تن از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از پروژه شهرك فناوري و ساختمان مركز خدمات كسب و كار با مساحت 6 هزار متر مربع و پيشرفت فيزيكي 85 درصد، شهرك نمايشگاهي بوعلي 2 و كارخانه بزرگ صنايع غذايي سحر در شهرك بوعلي بازديدكرده و از نزديك با روند پيشرفت پروژه ها آشنا شدند./س
برچسب ها: صنعت ، معدن ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار