ماه گذشته و در خلال برگزاري كنفرانس سران جنبش عدم تعهد در تهران بود كه شبكه سلطنتي انگليس در خبري از ممنوع التصوير شدن شخصيت الاغ مجموعه كلاه قرمزي خبر داد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران، بلافاصله پس از انتشار خبر ممنوع التصوير شدن شخصيت شخصيت الاغ مجموعه كلاه قرمزي موج عكس العمل‌ها در اين زمينه به راه افتاد.

بسياري از كاربران فضاي مجازي كه مهمترين خبر آن روزهاي دنيا را خبر حضور سران و مقامات بيش از 120 شور دنيا در تهران مي‌دانستند بلافاصله با توليد محتوا در سطح فضاي مجازي نسبت به انتشار خبر ممنوع التصوير شدن جيگر واكنش نشان دادند و اقدام بي‌بي‌سي فارسي در زمينه پوشش چنين خبري را به سخره گرفتند.

باشگاه خبرنگاران هم در همين زمينه فراخواني را طي 14 شهريور ماه منتشر كرد كه در طول برگزاري آن كاربران بسياري با ارسال طرح، عكس‌، پيامك و مطلب طنز نسبت به خبر بي‌بي‌سي فارسي واكنش نشان داده و نظرات خود را ارسال كردند كه باشگاه خبرنگاران نيز در خبري آن‌ها را منتشر كرد(فراخوان باشگاه خبرنگاران را اينجا ببينيد)

اما حالا با گذشت چيزي حدود يك ماه از آن زمان(14 شهريور ماه 1391)، ماجراي جيگر، بي‌بي‌سي فارسي و ضد انقلاب هنوز داغ است و بسياري از كاربران همچنان در مورد ماجراي جيگر گيت بي‌بي‌سي فارسي توليد محتوا مي‌كنند.

اين روزها خبرهاي مربوط به جيگر و بي‌بي‌سي فارسي ابعاد گسترده‌تري به خود گرفته است و برخي كاربران در فضاي مجازي حالا خبرهاي مذاكرات پنهاني جيگر با مقامات سياسي جهان و اپوزوسيون (به صورت طنز) را منتشر مي‌كنند.

باشگاه خبرنگاران باز هم در نظر دارد ضمن جمع آوري مطالب توليد شده از سوي شما عزيزان، مطالب ارسالي شما را يكبار ديگر در پايگاه اطلاع رساني خود منتشر كند.

شما كاربران گرامي هم مي‌توانيد تمامي مطالب خود در اين زمينه اعم از خبرهاي درگوشي ديدارهاي جيگر با عناصر اپوزوسيون و شخصيت‌هاي سياسي جهان، پيامك‌ها، طرح‌ها، عكس‌ها و ... را از طريق ارسال نظرات همين خبر براي ما ارسال كنيد تا در زمان مقتضي منتشر شود.

"انتهاي پيام"
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Kazakhstan
امین
۰۰:۵۷ ۱۳ مهر ۱۳۹۱
خبر فوری
جیگر سخنگوی اپوزوسیون شد
در دیدار با خبر نگاران گفت
من جیگر هستم.