این روزها مدارس بازگشایی شده است و یکی از دغدغه های اصلی والدین یعنی تغذیه دانش آموزان در زنگ تفریح بار دیگر اغاز شده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، تغذیه باعث رشد و تکامل بچه ها می شود و همچنین در سلامت آن ها نقش بسیار مهمی دارد. این مسئله در هنگام مدارس ممکن است دچار مشکلاتی شود که باید با دقت حل شوند چرا که در صورت بی توجهی می تواند باعث بروز بیماری های مختلفی در فرزند شما شود.

مهمترین نکته ای که والدین باید به آن توجه داشته باشند این است که باید خودشان تغذیه زمان تفریح فرزندانشان را به آن ها بدهند. چرا که در اغلب اوقات دانش آموزان از مواد غذایی ناسالم استفاده می کنند.

بسیاری از متخصصین توصیه می کنند تا در مدارس از ماده های اصلی مانند لبنیات و غلات استفاده کنند اما گاهی اوقات برخی از مشکلات باعث می شود تا والدین نتوانند این مواد را برای فرزندانشان آماده کنند. در این مواقع بهترین جایگزین ها می توانند کیک های سالمی باشند که در فروشگاه ها و یا بوفه مدارس فروخته می شود.

برای انتخاب این کیک ها نیز باید دقت لازم را داشته باشید چرا که برخی از آن ها ممکن است دارای سلامت کامل نباشند. اولین نکته در مورد انتخاب یک کیک مناسب دقت به نشان استاندارد و همچنین نشان وزارت بهداشت است. سپس تاریخ تولد و انقضای کالا را چک کنید و آن را خریداری کنید.

در ادامه قیمت برخی از کیک های متداول که در فروشگاه ها و همچنین بوفه های مدرسه به فروش می رسد را برای شما آورده ایم.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار