خادمان حرم امام رضا(ع) در بندرعباس با نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کردند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،در این دیدار آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس خبرگان رهبری با خوش‌آمدگویی به خادمان حرم هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت(ع) و اشاره به حضور خدام حرم امام رضا (ع) در هرمزگان گفت: حتی اگر کاروان خادمان حرم امام رضا(ع)، وارد بندرعباس می‌شدند و فعالیت‌های فرهنگی انجام نمي‌دادند، تنها حضورشان سبب خلق آثار مثبت و نیکو در جامعه می‌شد.

امام جمعه بندرعباس خطاب به خادمان حرم رضوی با بیان این‌که باید خدا را شاکر باشید که خداوند سفر و نقل و انتقال شما را در زمین موجب تبلیغ دین خود قرار داده است گفت: لباسی که تقوا بیافریند مقدس است و لباس‌های خادمان آستان قدس رضوی نیز از جمله همین لباس‌های زیبا و مقدس هستند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که مهربانی در سرشت تمامی ائمه اطهار(ع) موج می‌زند گفت: چهارده معصوم(ع) نسبت به بنده‌های خدا مهربان و دلسوز بودند که در این بین کرامات حضرت رضا(ع) نيز بر هیچ کس پوشیده نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان شخصیت امام هشتم شیعیان را مهربان و کریم توصیف کرد و گفت: امامان ما همچون رسول‌الله خوش‌رو و مهربان بودند و به مشکلات مردم با حوصله و دقت رسیدگی می‌کردند که ما نیز باید برای رستگاری، این ویژگی حسنه را در خلقیات خود به کار ببریم./س


برچسب ها: نماینده ، ولی ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.