فرمانده سپاه میاندوآب گفت: دشمن در توطئه‌های جدید خود به دنبال تغییر در فکر و اندیشه دانشجویان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه رسول سیدتاج الدینی در جلسه ستاد آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها اظهار داشت: در شرایط حاضر تقویت مبانی فکری، دینی و معرفتی دانشگاهیان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی افزود: مراکز علمی دانشگاه‌ها، اصلی‌ترین محل فرهنگ‌سازی در جامعه و یکی از میدان‌های اصلی انقلاب هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه دانشگاه‌ها قوه عاقله و موتور متحرک نظام هستند، اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در شرایط حاضر جنگ نرم را در پیش گرفته‌اند و برای تغییر ذائقه‌های علمی دانشگاهیان تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها همیشه در راس توجه دشمنان قرار دارند و دشمن همیشه سعی در نفوذ به دانشگاه‌ها دارد، تصریح کرد: روسای دانشگاه‌ها باید مطالبات مقام معظم رهبری را اولویت امورات خود قرار دهند و به آن‌ها جامه عمل بپوشانند.

سیدتاج الدینی با اشاره به تلاش دشمنان نظام و انقلاب در بهره‌گیری از ابزارهای فرهنگی در ترویج فرهنگ غربی بیان داشت: تحصیل‌کردگان، اساتید و دانشجویان باید با راهکارهای عملی و برنامه‌ریزی مناسب و متناسب با نیازهای دانشجویان در حوزه فرهنگی و دینی تلاشی مضاعف کرده و در روشنگری جوانان و ارتقای بینش عقیدتی و دینی جوانان و جذب دانشجویان به مسائل دینی تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد از حربه فرهنگی علیه ملت ما استفاده کند و از این طریق بین نسل جوان دانشگاهی و مردم، فاصله و شکاف ایجاد کند.

به گفته سیدتاج الدینی برای مقابله با این حربه و همچنین خنثی کردن توطئه دشمن باید با تمام وجود مجاهدت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تمام موانعی که دشمنان در مقابل کشور ما ایجاد کردند ما شاهد پیشرفت روزافزون کشورمان در تمام عرصه‌های علمی و فناوری در دنیا هستیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.