معاونت آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان شهرضا گفت: طرح سند تحول بنیادین نظام آموزشی به طور کامل از امسال در شهرستان شهرضا اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان فروزان اختر در این باره گفت: طرح سند تحول بنیادین نظام آموزشی طبق تعریف مقرر در اسناد ضمیمه ی طرح با هدف ایجاد زمینه لازم برای رسیدن مربی و متربی به حیات طیبه الهی ایجاد شده است.

وی افزود در این طرح برای اجرایی شدن تحول در نظام آموزشی 131 راهکار پیش بینی شده است که یکی از آنها طرح تفکیک نظام اموزشی به 3-3-6 است.

وی در مورد جامعیت این طرح گفت : تعداد 600 محقق در طول 5 سال بر روی این طرح به تحقیق و بررسی پرداخته اند و که همگی دارای سابقه تدریس در نظام آموزشی کشور هستند.

فروزان اختر به اجرایی شدن طرح آموزش الکترونیک در شهرستان شهرضا اشاره کرد و افزود: در سال گذشته دوره آموزشی Flash برای معلمان اجرا شده است و در سطح مدارس ابتدایی هم در تمام مدارس حداقل در یک کلاس آموزش به صورت هوشمند و با استفاده از روش ها و وسایل الکترونیک صورت می گیرد.

وی همچنین با اعلام این مطلب که امسال مشاهده رشد نسبی دانش آموزان پایه اول ابتدایی هستیم ، گفت: از مجموع 2153 دانش آموز پایه اول ابتدایی تعداد 1111 نفر پسر و 1042 نفر دختر هستند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.