چیره شدن بر آب، رنگ و قلمو، مهارتیست اکتسابی که با تجربه و مشق استاد راه لذت بخش تر می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساده ترین و آرامش بخش ترین نوع رنگ آن است که با آب روان آمیخته شود و نامش را آبرنگ می نهند. آبرنگ تکنیکی بسیار آرم بخش و همراه با فضای درونی هنرمند می باشد. چیره شدن بر آب، رنگ و قلمو، مهارتیست اکتسابی که با تجربه و مشق استاد راه لذت بخش تر می کند.گروهی از هنرمندان آبرنگ، مجموعه ای را به عنوان گزیده آثارشان به نمایش گذاشته اند که  مفید و مقبول بازدید کنندگان افتد.

پریسا رشیدی کارشناس ارشد طراحی صنعتی، فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران با 30 اثر که مجموعه ای از گلها و بناهای تاریخی است. در این نمایشگاه شرکت کرده است. نازنین رمضانی کارشناس نقاشی که سابقه برگزاری یک نمایشگاه انفرادی در سال 1390 را در کارنامه خود دارد با 26 اثر، و الهه اسدی کاردان گرافیک فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی با 10 اثر در این نمایشگاه شرکت دارند. این نمایشگاه از تاریخ 12 مهر ماه لغایت 14 مهر ماه در موزه رضا عباسی، واقع در خیابان شریعتی، شماره 897 برگزار می شود.

لازم به ذکر است که هر سه هنرمند از محضر استاد" سید جمال الدین فرخی نژاد" که از اساتید برجسته آبرنگ کشورمان است بهره برده اند./ي2
برچسب ها: نمایشگاه ، آبرنگ ، موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار