رئيس جمهور مغولستان، وزراي امور امورخارجه نپال و سريلانكا دقايقي پيش به همراه رئيس ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران از نمايشگاه جاذبه‌هاي گردشگري برج ميلاد بازديد كردند.

محمد حسين فراهاني رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران به خبرنگار حوزه ميراث فرهنگي باشگاه خبرنگاران گفت: در بازديدي كه هم اكنون رئيس جمهور مغولستان، وزراي امور خارجه نپال و سريلانكا از نمايشگاه جاذبه‌هاي گردشگري ايران و سياه چادرهايي كه در برج ميلاد برپا شده استقبال كردند و با ديدن اين همه زيبايي‌هاي ايران شگفت زده شدند.
وي افزود: جاذبه‌هاي گردشگري استان تهران و ايران را براي آن ها بيان كردم و آن ها نمي‌دانستند كه تهران چه جاذبه‌هاي بي‌نظير و زيبايي دارد و مايل بودند به اطراف تهران سفر كنند.
فراهاني تصريح كرد: به دليل محدوديت زماني كه آن ها دارند اظهار اميدواري كردند كه در آينده نزديك دوباره به ايران سفر كنند و از جاذبه‌هاي تاريخي و گردشگري كشورمان بازديد كنند.
رئيس ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان تهران بيان كرد: از نمايشگاه صنايع دستي كه در برج ميلاد برپا شده است به همراه اين گروه نيز بازديد كردند و قرار است پس از بازديد از برج ميلاد به موزه فرش، موزه رضا عباسي و كاخ گلستان برويم.
وي تاكيد كرد: تاكنون 25 گروه از ميهمانان اجلاس سران جنبش عدم تعهد از نمايشگاه جاذبه‌‌هاي گردشگري و صنايع دستي سياه چادرهايي كه در برج ميلاد برگزار شده است بازديد كردند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار