مسئول تحليل سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه خواجه نصير گفت: پيامبر اکرم اسلام(ص) محبوب قلب مسلمين است لذا مسلمانان بايد با فشار همه جانبه بر دولت‌هاي استكباري، اجازه فرار دشمنان بي‌شرم را ندهند.

رضا خضريان، مسئول تحليل و بررسي سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه خواجه نصير در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اعتراضات مسلمانان به اهانت اخير به ساحت پيامبر اسلام(ص) داراي ابعاد مختلفي است و مي توان آن را به دو بخش فرهنگي و سياسي تقسيم كرد.

وي افزود: از يك طرف بحث توهين به پيامبرمان است كه فوق العاده محبوب قلب مسلمين و جزو مقدسات الهي است و حب پيامبر (ص) و اهل بيت ايشان از كودكي در گوشت و پوست و خون مردم مسلمان بوده، لذا فارغ از جنبه سياسي مسئله، اصلاً قابل قبول نيست به كسي كه اينقدر دوستش داريم، اهانت كنند و مسلماً ما درصدد اعتراض و ابراز ناراحتي خود برمي آييم.

خضريان تصريح كرد: در بخش سياسي اين قضيه، بايد يك روشنگري در داخل جامعه و در سطح بين الملل انجام شود زيرا همانطور كه رهبر معظم انقلاب اسلامي فرمودند اين يك كار فردي نبوده و دولت‌هاي استكباري مانند آمريكا و اسرائيل اين توطئه را هدايت كرده اند.

مسئول بررسي و تحليل سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه خواجه نصير با اشاره به اينكه بايد فشار همه جانبه‌اي بر دولت‌هاي استكباري آورده شود، گفت: مسلمانان نبايد اجازه دهند تا دشمنان بي‌شرم آنها از زير بار مسئله اخير فرار كنند لذا در صورت فشار همه جانبه برمستكبران، ديگر شاهد چنين كارهايي وقيحي نخواهيم بود.

وي افزود: زنجيره اهانت به مقدسات اسلامي به دليل شانه خالي كردن دولت‌ها از زيربار اعتراض عملي به اين قضايا ادامه داشته، بنابراين همه دولت‌هاي اسلامي بايد اين قضيه را تا پايان پيگيري كنند تا ديگر هيچ كسي در دنيا، جرأت چنين كاري را نداشته باشد،همانطور كه در بسياري اوقات، طرح‌هاي توهين‌آميز ديگر به مقدسات اسلامي به دليل ترس از خشم مسلمين، مرتفع شده است.

خضريان درپاسخ به اين سوال كه حركات اعتراضي دانشجويان و جوانان مسلمان در ايران و جهان اسلام، چه تأثيري در روند مبارزات ضد آمريكايي و ضد صهيونيستي مسلمانان جهان داشته است، تصريح كرد: خداوند در قرآن كريم مي فرمايد " ومكرو و مكرالله و الله خيرالماكرين"، تصميم آمريكايي‌ها براي اين كار پست اين بود كه اعتقادات مسلمين را سست كنند تا آنها از مقدسات و آرمان‌هاي خود دست بردارند اما به خواست خدا مكر پروردگار بالاتر از مكر آنها بود وخشم از اين مسئله موجب اتحاد بيشتر مسلمين و افزايش آگاهي آنها شد.

مسئول تحليل و بررسي سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه خواجه نصير گفت: انشاء الله موج بيداري اسلامي و حتي جنبش 99 درصدي و انقلابات اروپايي با اين قضيه اخير شدت بيشتري مي گيرد زيرا دولت‌هاي استكباري با اين كار بي‌ارزش خود، ناحق بودن و ظالم بودن خويش را براي اكثر مردم دنيا به اثبات رساندند و لذا براساس قاعده بزرگ تاريخ، مردم آزاده هيچ گاه در برابر ظلم سكوت نمي كنند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار