دانشجويان بسيجي دانشگاه شهيد بهشتي در تجمع اعتراض آميز خود با انتشار بيانيه‌اي، اقدام توهين‌آميز آمريکا نسبت به ساحت مقدس پيامبر اكرم(ص) را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بيانيه پاياني دانشجويان بسيجي دانشگاه شهيد بهشتي در تجمع اعتراضي به هتاكي به ساحت پيامبر اكرم (ص) بدين شرح قرائت شد:‌

بسمه تعالي
و اعتصموا بحبل‌الله جميعا ولا تفرقوا
بار ديگر صهيونيسم بين‌الملل در سايه حمايت نظام سرمايه‌داري ساحت پاك و مقدس پيامبر اعظم (ص) را مورد اهانت قرار داده و با اين اقدام شيطاني و نفرت انگيز خود قلوب تمامي مسلمانان جهان را جريحه دار كرد. 

شكي نيست كه اين سناريوي وقيحانه در راستاي اسلام‌هراسي و ايجاد فتنه و اختلاف بين مسلمانان جهان و مقابله با موج بيداري اسلامي ملهم از انقلاب اسلامي طراحي شده تا به خيال باطل خود بتوانند در اين لجن‌زار و فساد و تباهي كه در آن غوطه ور شدند روزنه‌اي باز شود؛ ولي جبهه استكبار به سركردگي آمريكا بداند با اين قبيل اقدامات بي‌شرمانه ضمن نشان دادن عجز و ناتواني خود در مقابل بيداري اسلامي باعث تداوم يافتن وحدت و همبستگي در بين مسلمين جهان خواهد شد. 

همانگونه كه خداوند سبحان وعده كرده زمين از آن بندگان صالح حق‌تعالي خواهد شد و ديري نخواهد پاييد كه شمشير انتقام آخرين ذخيره الهي، پشت ستمكاران را به لرزه درخواهد آورد و دست مستكبران و ظالمان زمان را در جهان براي هميشه قطع خواهد كرد و مردم را به صلح و دوستي و برادري دعوت مي‌كند.

بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي تهران ضمن عرض تسليت به پيشگاه بقية‌الله الاعظم و نايب برحقش امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي) همگام با امت اسلامي اهانت بي شرمانه شخص پيامبر اسلام و آموزه‌هاي بر حق آنرا محكوم مي‌كند و در همين راستا چند نكته را متذكر مي‌شود.

1-دانشجويان بسيجي اين اقدام توهين آميز را متوجه آمريكا و صهيونيسم بين‌الملل مي‌دانند و از اين رو از مجامع  جهاني مانند سازمان ملل متحد انتظار دارند نسبت به اين  اقدامات گستاخانه در توهين به مقدسات مسلمانان جهان واكنش نشان دهند.

2-هرگونه اقدام و عملي كه از سوي مسلمانان در كشورهاي اسلامي در مقابله با اين حركت صورت مي‌گيرد نتيجه طبيعي غيرت و  همت اسلامي آنها در دفاع از ارزش‌ها و مقدسات خويش است لذا مستكبرين بايد بدانند مسئوليت تمام اين اقدامات را بايد به دوش بكشند.

3-مسلمانان جهان بايد بدانند اين قبيل اقدامات تفرقه افكن كه از سوي صهيونيسم بين‌الملل طراحي مي‌شود نبايد باعث اختلاف بين آنها شود بلكه آنها بايد بيش از پيش وحدت خود را حفظ كرده و مانند يد واحد در مقابل اين شيطان‌صفتان بايستند.

4-اميد است مسئولان اجرايي كشورمان علاوه بر محكوم كردن اين اقدام وقيح با تنظيم نمودن قطعنامه‌اي عليه آمريكا جواب دندان‌شكن در سازمان‌هاي بين‌‌المللي به اين قبيل اقدامات دهند.

در پايان، ما دانشجويان بسيجي هم صدا و همگام با هم اعلام مي‌داريم كه در دفاع از آرمان‌هاي خود تا پاي جان خواهيم ايستاد و ذره‌اي از حقوق طبيعي خود در مقابل آمريكا و صهيونيسم جهاني كوتاه نخواهيم آمد.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: بیانیه ، شهید ، بهشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار