دبیر كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: انتشار فیلم توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) نشانگر عمق دشمنی آمریكا با ادیان الهی و به ویژه اسلام عزیز است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک آصفری افزود: آمریكا و صهیونیزم بین الملل برای ترویج و گسترش دین ستیزی و اسلام هراسی در جهان، اقدام به توهین به مقدسات ادیان می كنند كه نمونه آن آتش زدن قرآن و حركت مذبوحانه سلمان رشدی مرتد است.

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: پیامبر اعظم (ص) از جایگاه بسیار بالا و والایی نزد مسلمانان جهان برخوردار است بنابراین عواطف آنان اجازه ادامه اقدامات توهین آمیز را نخواهد داد.

وی اظهار كرد: واكنش های مردم لیبی نمونه ای از انزجار ملت های مسلمان به این اقدامات توهین آمیز است و بهتراست آمریكا هرچه زودتر سازندگان و حامیان این فیلم را به دادگاه معرفی كند.

آصفری تاكید كرد: دین اسلام منطبق بر فطرت پاك انسانی است و پیامبر آن منادی رحمت، صلح، دوستی، محبت و انسان دوستی است كه زمینه برچیده شدن ظلم و ستم را در جهان فراهم می كند بنابراین دشمنان برای خدشه به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) اقدام به حركت های غیر دینی و انسانی می كنند.

وی خاطر نشان كرد: ریشه این اقدام غیر انسانی باید با دقت مورد بررسی قرار گرفته و مسلمانان با هوشیاری برای شكست توطئه های دشمنان رفتار و برخورد كنند تا آب به آسیاب دشمن ریخته نشود./س

برچسب ها: دین ، توهین ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سمسام
۱۶:۰۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
در این مورد دیگر شیعه و سنی وجود ندارد بلکه توهینی که شده به تمام مسلمانان مربوط است ملاحظه هم ندارد بلکه باید با جدیت و قاطعیت تمام جلوی آن ایستاد . حالا بهانه خوبی برای سلح و آشتی شیعه و سنی است و اتحاد همه مسلمانان با هم را می طلبد تا مسلمانان دست از تفرقه برداشته و حقانیت خود را به جهانیان اثبات کند