نماينده سابق مجلس بحرين از جمعيت الوفاق گفت: دعوت رژيم آل خليفه براي "گفت وگو"ي به اصطلاح ملي، فقط جهت مصرف تبليغاتي است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه العالم ؛ "جواد فیروز" نماینده مستعفی جمعیت وفاق ملی در مجلس بحرین، روز پنجشنبه در گفتگو با شبکه العالم، گفت: نشانۀ تبلیغاتی بودن ادعای رژیم آل خلیفه درباره گفتگو با مخالفان این است که رژيم به خاطر ناتواني از مقابله با مخالفان، تصمیم به انحلال جمعيت های سیاسی گرفته است.

نماینده مستعفی مجلس بحرین، تاکید کرد: انحلال جمعيت های سیاسی باعث واكنش شدیدتر ملت در برابر رژيم خواهد شد و این اقدام نمی تواند مانع تحقق خواسته های مشروع مردم بحرین شود.

 فیروز با اشاره به این حقیقت که ممانعت از فعالیت جمعیت وفاق اسلامی بحرین باعث گسترش حرکت های مردمی شد و رژیم آل خلیفه این موضع را به خوبی می داند، گفت: جمعیت الوفاق مانند ساير مخالفین به فعاليت هايش در چارچوب قانون ادامه می دهد، اما رژيم آل خليفه با خشونت و ممانعت از برگزاری تظاهرات، آزادی مردم را نقض مي كند.

فيروز، قوه قضاييه بحرين را سازمانی سياسي و تحت سلطه رژيم آل خليفه دانست و تاکید کرد: جمعيت هاي سياسي بحرین به دلیل قانونی بودن اقدامات خود، ترسي از حضور در دادگاه رژیم آل خلیفه ندارند.

برچسب ها: آل خلیفه ، تبلیغات ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار