مخالفان بحرینی از مردم بحرین خواستند روز جمعه آینده در مخالفت با سیاست امنیتی رژیم آل خلیفه و اقدام رژیم به تشدید سرکوبها تظاهرات کنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ،انور زینب گزارشگر شبکه تلویزیونی المنار در گزارشی گفت : مخالفان بحرینی در به چالش طلبی جدید سیاست امنیتی حکومت علیه مردم ، از بحرینی ها خواستند در تظاهرات مردمی که روز جمعه از میدان شاخوره تا میدان سار در غرب منامه برگزار می شود مشارکت کنند .

راهپیمایی روز جمعه آینده با تشدید فعالیت مخالفتهای مردمی با حکمهایی که در حق بازداشت شدگان سیاسی در زندانهای نظام همزمان شده است و بحرینی ها در مناطق مختلف مانند کرب آباد ، بنی جمره ، سلم آباد، مصلی و جد حفص تظاهرات کردند.

همچنین مردم در منطقه حمله برای ابراز همبستگی با معلمان بازداشت شده تظاهرات کردند.

درخواست اصلاحات همچنان از خواسته های مردم در راهپیمایی ها در جزیره ستره ، وادیان ، شهرکان ، درّاز و عکر است و نیروهای امنیتی نیز با گلوله های ساچمه ای و گازهای اشک آور پاسخ می دهند .

پلیس اعلام کرد یکی از نیروهای امنیتی در حمله تظاهرکنندگان در منطقه الدیر زخمی شد .

جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین ، پلیس را به حمله به مراسم عزاداری با گازهای سمی در منطقه الدیر متهم کرد که به مصدوم شدن شماری از زنان و کودکان منجر شد .

از طرف دیگر جمعیت ا سلامی وفاق ملی اعلام کرد صادق ربیع از اعضای فراکسیون این جمعیت که به علت ا صابت گلوله های ساچمه ای نیروهای امنیتی در بیمارستان سلمانیه درمان می شود با بدرفتاری نیروهای امنیتی مستقر در داخل این بیمارستان و از وضع بد نگران کننده رنج می برد زیرا توجه کامل به وی نمی شود .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار