استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برای تامین پروتئین، توسعه تولیدات دام و طیور به روش صنعتی و نوین در برنامه‌های اولویت دار استان قرار گیرد.

حسین صابری در گفتگو با خبر نگار باشگاه خبرنگاران  یاسوج تاکید کرد: با فعال کردن همه مرغداری‌های راکد و نیمه فعال قابل فعال شدن، احداث مرغداری‌های جدید، دامداری صنعتی و توسعه شیلات بخصوص ماهی قزال آلا باید تولید پروتئین استان را بالا برد.
 استاندار اظهار داشت: چون 50 درصد مرغ و 60 درصد تخم مرغ استان از بیرون تامین می‌شود و همه شرایط برای تولید و تامین مصرف داخلی و حتی بیش از نیاز در استان را داریم، توسعه مرغداری گوشتی و تخم گذار، استفاده از تمام ظرفیت مرغداری‌های نیمه فعال ضروری است و به لحاظ تامین تسهیلات مشکلی نیست.
 صابری با بیان اینکه، این استان به لحاظ بسیاری از ظرفیت‌ها، استعدادها و منابع مختلف از 15 استان کشور برخوردارتر است و یا حداقل مشابه آنها است، تصریح کرد: در تامین بسیاری از کالاهای مصرفی و حتی مازاد نیاز استان، برنامه‌ریزی شود.  
 استاندار با یادآوری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و اقتصاد مقاومتی، تاکید کرد: برای تامین نیازهای استان باید به جوش و خروش بیفتیم، انگیزه و تحرک کار و تلاش را بالا ببریم، روند کارها را تسهیل و  با جدیت بیشتر وارد عرصه عمل شویم. /ع

برچسب ها: یاسوج ، پروتئین ، طیور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.