رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خلخال گفت: در تعطیلات تابستان امسال نزدیك به یك میلیون مسافر و گردشگر وارد این شهرستان شده و از مناطق زیبای طبیعی و گردشگری منطقه دیدن كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ علی درویشی افزود: حضور انبوه مسافران و گردشگران به خلخال و در تعطیلات تابستان امسال و ورود میهمانان با این حجم به منطقه در نوع خود كم سابقه بوده و این امر موجب معرفی خلخال به عنوان یكی از مناطق گردشگر پذیر كشور شده است.

وی گفت: هوای خنك و دلپذیر منطقه همراه با جادبه های زیبای گردشگری از جمله چشمه های پرآب ، آبشارهای بلند كوهستان های سرسبز در كنار استقبال گرم مردم شهرستان از گردشگران و نیز بهره برداری از راه اصلی اردبیل به سرچم و خلخال به پونل از جمله عوامل موثر در افزایش حضور گردشگران در خلخال بوده است.

درویشی افزود: تكمیل چند طرح هتل و مجتمع های اقامتی در خلخال مشكل اسكان گردشگران و مسافران را در آینده حل می کند.

رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خلخال در ادامه با اشاره به نزدیك شدن به ایام آخر تابستان و پیش بینی سرازیر شدن سیل گردشگران به منطقه از اهالی خلخال خواست با استقبال از میهمانان در توسعه صنعت گردشگری منطقه و فراهم كردن زمینه خاطره خوب برای مسافران شهر تلاش كنند./س

برچسب ها: خلخال ، تعطیلات ، تابستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.