در سال تحصیلی جدید تعداد خوابگاه ها و تسهیلات دانشگاه تربیت مدرس افزایش می یابد.

نجد امینی، مدیر مسئول امور دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: در سال تحصیلی جدید امکانات و تسهیلات جدید زیادی به دانشجویان در دانشگاه تربیت مدرس ارائه می شود.

وی افزود: این تسهیلات از امکانات داخل خوابگاه از جمله سالن مطالعه، سایت اینترنت (سرعت بالا)، یخچال گرفته تا ارائه وام تحصیلی، وام ضروری، ودیعه مسکن و وام دانشجویان ممتاز که به دانشجویان ارائه می شود.

امینی تصریح کرد: همچنین صندوق قرض الحسنه دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس بنا به تقاضا متقاضیان، وام به دانشجویان از مبلغ 200 تا 500 تومان به صورت دو ماه ارائه می دهد.

 تعداد خوابگاه های دخترانه و پسرانه در دانشگاه تربیت مدرس به 29 عدد می رسد

نیک پور، کارشناس خوابگاه های دخترانه در دانشگاه تربیت مدرس در ادامه گفت: برای سال تحصیلی 91، 2 خوابگاه به 12 خوابگاه قبلی این دانشگاه برای دانشجویان اضافه شده است.

وی در خصوص ظرفیت خوابگاه های دخترانه افزود: ظرفیت خوابگاه دخترانه در دانشگاه تربیت مدرس متفاوت است و هنوز به طور کامل مشخص نشده چنانچه برخی از این ظرفیت های خوابگاه ها به 196 نفر هم رسیده است.

در ادامه ظهوری کارشناس خوابگاه های پسرانه دانشگاه ها تربیت مدرس در ادامه گفت: تعداد خوابگاه های پسرانه در دانشگاه  تربیت مدرس در سال تحصیلی جدید افزایش می یابد و این تعداد به 15 خوابگاه می رسد ظهوری تصریح کرد: این تعداد خوابگاه برای ظرفیت 1500 تا 1600 دانشجو در نظر گرفته شده است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار