خبر نگاران فراری نشریات زنجیره ای اصلاحات با استفاده از امکاناتی ویژه و تجربیات خبرنگاری خود در ایران ضمن گفتگو با برخی از شخصیت های سیاسی، اظهار بی اطلاعی این افراد در قالب گفتگو در مورد سوژه مود نظر را بلد و با قرار دان واژههای منفی در کنار هم و استفاده از عملیات روانی این مصاحبه ها را در سایت هایی مانند بالاترین رپورتاژ می کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، عبور از خط قرمز و انتشار اخبار متنوع برای تهیج افکار عمومی بدون توجه به عرف های جامعه همواره به عنوان یکی از مهم ترین فاکتور های مطرح شده از برخی از ژورنالیست های غرب زده به عنوان شیوه حرفه ای در کار خبر مطرح می باشد.
آن ها همواره حذف بخشی از اخبار به دلیل تاثیر گذاری منفی بر روی شبکه های اجتماعی جامعه را منافی با اصول حرفه ای تلقی کرده و با استفاده از این سنگ محک به اشکال مختلف به عنوان یک کارشناس خبری خودخوانده به رسانه های که اخلاق مداری را سرلوحه قرار داده اند، هجمه وارد می کنند.
سردبیر روزنامه الکترونیکی روز آنلاین یکی از این افراد است که با سابقه کاری بیش از 40 سال در کار مطبوعات هم اکنون به عنوان یک روزنامه نگار ضد انقلاب با شیوه ها ومتدهای طراحی شده و خودساخته " اصول به اصطلاح اخلاق حرفه ای" را پیگیری می کند.
"نوشابه امیری" در گفتگوهای متعدد تلفنی با برخی از شخصیت های سیاسی و اجتماعی ضمن مخفی نگه داشتن ماهیت خود و سایت مورد نظر(روز آنلاین) خود را به عنوان خبرنگار یکی از رسانه های داخلی نظام معرفی می کند تا با القای نظرات خود به مصاحبه شونده در قالب سوال و انتشار بی کم و کاست متن مصاحبه که مخاطب را گیج می نماید در راستای اهداف حامیان مالی رسانه مطبوعش عمل کند.
یکی دیگر از مزدور های روز مزد رسانه های وابسته به غرب که هم اکنون با ژست مستقل و با انتشار مصحابه هایش در وبلاگ شخصی موج جدید از این اقدامات را به راه انداخته کسی نیست به جز " مسیح علی نژاد که  پیش تر سابقه هتاکی به مردم در قالب یادداشت در روزنامه اعتماد ملی را دارد.
وی در این شیوه  با استفاده از امکاناتی ویژه و  تجربیات خبرنگاری خود در ایران ضمن گفتگو با برخی از شخصیت های سیاسی، اظهار بی اطلاعی این افراد در قالب گفتگو در مورد سوژه مود نظر را بلد و با قرار دان واژههای منفی در کنار هم و استفاده از عملیات روانی این مصاحبه ها را در سایت هایی مانند بالاترین رپورتاژ می کند.

علی نژاد بارها در گفتگو با رسانه های دیداری ضد انقلاب از جمله شبکه صدای آمریکا به اشکال مختلف به عدم حرفه گیری در رسانه پرداخته است این درحالی است که حداقل فاکتوری که یک خبرنگار برای تحقق اصول اخلاقی در یک گفتگو باید رعایت کند ؛ افشای ماهیت رسانه و چهره خودش می باشد چرا که تمامی شخصیت های مطرح خط قرمزی را برای خود در مصاحبه با رسانه ها صهیونیستی برگزیده اند و هیچ گاه با رسانه هایی که ازضدیت با نظام جمهوری اسلامی عمل می کنند عبور نخواند کرد.
مزدوری بسیار معنا دار خبرنگاران فراری نشریات زنجیره ای دوران اصلاحات و مجلات ناتوی فرهنگی غرب در دهه 70 شمسی برای تحقق اهداف آمریکایی- غربی  بالاخره محاسناتی برای این افراد دارد و آن ها از این مزدوری بهره‌های مالی فراوانی خواهند برد بیچاره کسی است که به تبلیغات پر زرق و برق این افراد از گناه نابخشودنی مزدوران رسانه ای سرویس های جاسوسی غربی بگذرد.
منبع: محدوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار