مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از آغاز عملیات نصب تجهیزات خط پردازش پروژه استحصال انرژی به روش هاضم خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند سید محمد فیاض در بازدید هفتگی از پروژه هاضم با بیان مطلب فوق افزود : ظرفیت این خط پردازش 300تن در روز خواهد بود و پیش بینی می شود حدود 200تن آن به عنوان پسماند تر جهت ورود به سیستم هاضم و مابقی آن به عنوان پسماند خشک بازیافت شود .
 
وی در ادامه با بیان اینکه روش کار در این خط پردازش مطابق با آخرین تکنولوژی­های روز دنیا خواهد بود ادامه داد : این خط در قیاس با خطوط پردازش فعال مجتمع پردازش و دفع آرادکوه دارای امکانات جدیدی از قبیل سرند ستاره­ای ، خردکن پسماندتر، ادی کارنت مگنت دار، سیستم جداساز پیشرفته جهت تفکیک پسماندهای خشک ارزشمند و دو مگنت اضافی در ورودی و خروجی خط خواهد بود .
 
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند افزود : با بهره­گیری از این امکانات درجه خلوص پسماندتر خروجی به بیش از 95درصد می رسد که این مهم در نهایت به تولید کمپوستی مرغوب می انجامد.
 
فیاض در پایان به تولید 2مگاوات ساعت برق این سامانه اشاره و ابراز امیدواری کرد با راه­اندازی پروژه های استحصال انرژی به روش هاضم در شرق تهران و ریجکت سوز در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه ، فصلی نوین را در مدیریت پسماندهای شهری شاهد باشیم ./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار