عاقبت فيلم هاي فاخر در سينماي ايران به دليل شرايط نامطلوب اكران در سينماهاي كشور مشخص نيست.

جمال شورجه كارگردان سينما و تلويزيون به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: ساخت فيلم فاخر با محتواي فرهنگي در سينماي ايران به دليل عاقبت نامشخص اين توليدات در حوزه اكران كار سختي است.
وي افزود: سينماگران ما براي ابراز قابليت ها و توانايي هاي خود در عرصه فيلمسازي، تنها به نمايش آثارشان در سينماهاي كشور و عرضه به مخاطبان چشم دوخته اند.
اين كارگردان سينما و تلويزيون تصريح كرد: پرداختن به شيوه زندگي بزرگان تاريخ ايران در فضاي سينما با وجود امكانات محدود، در كنار بهره مندي از فيلمنامه خوب به حمايت هاي مادي مسئولان و برخي شركت هاي فيلمسازي نياز دارد.
شورجه اضافه كرد: بازسازي فضا و مكاني متناسب با شرايط حاكم بر دوره هاي مختلف زندگي چهره هاي شاخص تاريخ و تمدن كشور بستگي به توانمندي افراد شاغل در حوزه طراحي دكور دارد.
اين كارگردان سينما و تلويزيون ادامه داد: با وجود سختي كار توليد فيلم فاخر، براي ثبت اثري ماندگار در تاريخ سينماي ايران، زندگينامه شيخ احمد قمي تاجر بزرگ ايراني را در قالب فيلمي مشترك با همكاي مسئولان سينما و بازيگران كشور تايلند توليد خواهم كرد.
شورجه ابراز داشت: به دليل لوكيشين هاي خاص اين فيلم در كشور تايلند مي‌توان از آن به عنوان يك توليد سينمايي مشترك آن هم با فضاي اكران بين المللي به ويژه با بهره مندي از ساختار كمي و كيفي جذاب براي مخاطبان شرق آ‌سيا نام برد./ي2
برچسب ها: شورجه ، سینما ، کارگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار