آیت الله علوی گرگانی در پیامی به سران جنبش عدم تعهد تاکید کرد: تنها راه پایان ظلم و ستم و سرکوب ملت ها از سوی صهیونیسم بین الملل و آمریکا بازگشت به فطرت الهی و مبارزه با ظلم و بی عدالتی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، در این پیام با اشاره به برگزاری بزرگترین نشست بین المللی بعد از سازمان ملل در ایران اسلامی آمده است: امروز که در گوشه و کنار این عالم به شکل های گوناگون مستکبران به ملتهای مستضعف ظلم می کنند، جنبش عدم تعهد می تواند تاثیرات ژرف و عمیق در نظام بین الملل داشته باشد، و لکن این مهم زمانی محقق می‌شود که سران کشور‌ها از زیر یوغ مستکبران و صهیونیزم بین الملل خارج شده و به ندای فطرت پاک عدالتخواهی انسان پاسخ دهند.

آیت الله علوی گرگانی تاکید کرد : تنها راه استقرار صلح جهانی، بازگشت به مفاهیم حقیقی قرآن و فطرت الهی انسان ها و مبارزه با ظلم و بی عدالتی است./س

برچسب ها: قم ، علوی ، پیام ، جنبش عدم تعهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
هیچ انسان عاقلی دنیای نقد خود را قربانی نسیه فریبنده اخرت نمیکند. درحالی عبادت را تنها راه نجات میدانند که خداوند بی نیاز از هرچیز و بندگان منفعت دنیوی از عبادات خود ندارند و در اخلاق انسانی و خدمت به بشریت، بی دینها بر متدینها ارجحند. خدایی که متصف به عدالت و رحمانیت و فریادرس مظلومان محسوب میشود اما بشریت را در چنگال اهریمنان دین شعار طالبانی و داعشی رها کرده، سزاوار پرستش نیست. چرا باید به خدایی اعتماد کنیم که در دنیا اثری از حضور فعالش در رفع ظلم و نابودی ظالم نیست و دین بی صاحب باعث شده عده ای فرصت طلب خودباور با علم ناقص و تفسیر قدرتگرایانه از دین مدعی رهبری و نجات بشریت در قدرت مطلق و غیر مسئول با خشونت مرگبار، بر مردم خدائی کند. زمانی باورها رنگ حقیقت میگیرند که خداوند حلال مشکلات لاینحل باشد. قدرتی که بر خشونت و ظلم و دروغ و فریب و حمایت افراد ناصالح و جاهل پایه ریزی شده در تضاد با انسانیت و معنویت، و ماهیت اهریمنی دارد. حق هیچگاه بر باطل پیروز نمیشود مگر اینکه تغییر ماهیت دهد لذا نبرد حق و باطل تا پایان جهان همواره ادامه دارد و حقگرایان دیروز با رسیدن بقدرت، به حق ستیزان امروز تبدیل میشوند.