شماري از فعالان اجتماعي در آمريکا از جمله فعالان جنبش ضد سرمايه داري در سن پترزبورگ فلوريدا اعتراض خود را به سياست هاي "ميت رامني" اعلام کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  ، مخالفان سياستهاي اقتصادي "ميت رامني"در مقابل محل تجمع تبليغاتي جمهوريخواهان  آمريکا در ايالت فلوريدا تجمع اعتراض آميز برگزار کردند.
شماري از فعالان اجتماعي در آمريکا از جمله فعالان جنبش ضد سرمايه داري در سن پترزبورگ فلوريدا که قرار است کنوانسيون ملي جمهوري خواهان از بيست و هشتم اوت در آن برگزار شود، با برگزاري تظاهرات، اعتراض خود را به سياست هاي "ميت رامني" اعلام کردند.
قرار بود اين کنوانسيون در بيست و هفتم ماه اوت شروع شود ولي با توجه به طوفان ايزاک که منطقه تامپا را تهديد مي کرد، اين کنوانسيون با يک روز تاخير آغاز مي شود.
تظاهر کنندگان با سر دادن شعارهايي، "ميت رامني" را متعلق به گروه يک درصدي در آمريکا دانستند و سياست هاي وي را در حمايت از اين اقليت معرفي کردند.
به گفته اين تظاهر کنندگان، در حالي که کارگران آمريکايي که حداقل دستمزد را دريافت مي کنند، بيست تا سي درصد ماليات مي دهند، افرادي مانند رامني و ديگر ثروتمندان گروه يک درصدي، مالياتي اندک به دولت مي پردازند که به يک درصد از درآمد وي نيز نمي رسد و همواره از معافيت هاي مالياتي استفاده مي کند و اين امر قابل درک نيست.
همچنين شماري از فعالان حقوق حيوانات که در اين اعتراض حاضر بودند گفتند براي ما باور کردني نيست، فردي که با حيوانات خود غير انساني برخورد مي کند چطور مي خواهد با مردم کشورش رفتاري انساني داشته باشد.
همزمان با برگزاري تظاهرات معترضان، نيروهاي پليس نيز حضوري پرشمار داشتند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار