رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند گفت: امکانات زیر ساختی پروژه مسکن مهر آماده بهره‏ برداری است.

سجاد رضایار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: امکاناتی نظیر آب شرب، گاز شهری، سامانه‏ های مخابراتی و شبکه ‏های انتقال برق در مسکن مهر مهرآباد رودهن فراهم آمده است.

وی ادامه داد: طرح شبکه انتقال فاضلاب و همچنین ایجاد تصفیه‏ خانه در این سایت خانه‏ سازی به زودی مراحل اجرایی خود را آغاز می ‏کند.

رضایار بیان کرد: البته پیش از آماده‏ سازی شبکه انتقال فاضلاب و به صورت موقت از چاه‏ های جذبی استفاده می‏ شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند از وجود تنوعی مناسب در طرح مسکن مهر مهرآباد رودهن خبر داد افزود: در این طرح، بسته به تعاونی ‏های مختلف می ‏توان واحد های مسکونی از متراژ 52 تا 80 متری را مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: طرح مسکن مهر مهرآباد با تلاش ‏های فرمانداری شهرستان ، بخشداری رودهن، اداره‏ کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران و سایر مسئولان شهرستانی و استانی با شتابی مناسب مراحل ساخت خود را سپری می ‏کند.

رضایار اضافه کرد: یک هزار واحد مسکن مهر «مهر آباد» در رودهن آماده واگذاری است؛ طرح مسکن مهر مهرآباد در جوار روستایی به همین نام در رودهن اجرا می‏ شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند ادامه داد: ظرفیت کلی این سایت، چهار هزار و 400 واحد مسکونی است که در دو بخش 16 هکتاری و 32 هکتاری طراحی و احداث می‏ شود.

وی بیان کرد: بخشی از واحد های طرح مسکن مهر مهرآباد رودهن به بومیان محلی و بخشی نیز به سرریز جمعیت پایتخت اختصاص پیدا کرده است./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.