معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به اینکه یکی از نیازهای اساسی زائران ومجاوران افزایش ارتقای کیفیت خدمات ارایه شده به آنان است واین امر فقط در سایه فناوری اطلاعات و السیت میسر می شود.

خلیل الله کاظمی در گفتگو خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان اینکه اقدامات شهرداری مشهد به دلیل حجم و گستردگی باید در سایه فناوری اطلااعات انجام شود اظهار داشت: بهینه سازی فعالیت ها ،نظارت دولت در عملکرد بخش خصوصی در واگذاری امور شهری نیز فقط با گسترش فناوری اطلاعات فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیاز به سیستم نظارتی در بخش های خصوصی وجود فناوری اطلاعات وشهر الکترونیک را امری غیر قابل انکار کرده است تصریح کرد:استفاده از فناوری اطلاعات در جامعه امروزی در حوزه مربوط به سازمانهای دولتی موجب میشود فعالتها به نحو احسن انجام شود.

کاظمی با تاکید براینکه ارتباط بین بخشی سازمانها موجب آشنایی شهروندان و زائران با فناوری اطلاعات شهر الکترونیک مشهد مشهد ابراز کرد:در این راستا زئران با مانهای اسکان،گردشگری و...اطلاع یابند و بهتر میتوانند از فضای مشهد استفاده کنند.

وی یادآورشد: در همین راستا شهرداری مشهددر سال گذشته پورتابل گردشگری مشهد را طراحی کرد تا زائران با شرایط بهتری از فضای گردشگری مشهد استفاده کنند.

کاظمی با تاکید براینکه هفتمین نمایشگاه الیست مشهد نسبت به سال گذشته از رشد کمی و کیفی خوبی برخوردار است گفت: هرساله با توجه به رشد دانش و نیاز جامعه بشری و تجارب سایر حوزه ها در عرصه فناوری اطلاعات نیاز به شهر الکترونیک بیشتر احساس میشود. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.