نماينده ولي فقيه در گيلان در ديدار استاندار و مديران دستگاههاي اجرايي با گراميداشت ياد و خاطره ي شهيدان رجايي و باهنر گفت : داشتن دولتمرداني همچون اين دو شهيد بزرگوار که الگوي ماندگار خدمتگزاري به مردم هستند از برکات انقلاب اسلامي ايران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گيلان ؛ نماینده ولي فقيه در گيلان در ديدار استاندار و مديران دستگاههاي اجرايي با گراميداشت ياد و خاطره ي شهيدان رجايي و باهنر گفت : داشتن دولتمرداني همچون اين دو شهيد بزرگوار که الگوي ماندگار خدمتگزاري به مردم هستند از برکات انقلاب اسلامي ايران است.

آيت ا... قرباني ،  افزايش درآمدها و بهبود معيشت جامعه , فراهم کردن زمينه هاي رشد و تعالي معنوي و علمي مردم از وظايف مهم مسئولان در دولت اسلامي اعلام کرد و افزود: حجم کارهایی که پس از انقلاب در این زمینه ها شده قابل مقایسه با گذشته نیست اما بازهم لازم است که دولتمردان در این زمینه کوشاتر باشند.
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت ، با اشاره به توطئه هاي دشمنان براي  ناکارآمد نشان دادن جمهوري اسلامي ايران گفت : بايد کارهاي دولت و تلاش هاي شبانه روزي خدمتگزاران نظام به گوش مردم برسد تا از طریق  آشنايي بيش تر مردم با اين خدمات ، روحيه ي اميد و نشاط اجتماعي درجامعه افزايش  يابد.
آيت ا.. قرباني در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اينکه جمهوري اسلامي ايران در مرحله اي حساس از رشد و پيشرفت خود قرار گرفته وبه همین دلیل  شاهد بيشترين فشارها و توطئه ها است گفت : هرچند دشمن با تمام توان تلاش مي کند کشورمان را به انزوا بکشاند اما برگزاري اجلاس جنبش غير متعهدها به فرصتي تاثيرگذار براي خنثي کردن توطئه ي بدخواهان ايران اسلامي تبديل شده است.
استاندار گيلان نيز در اين ملاقات با ارائه ي گزارشي از برنامه ها وطرح های عمرانی و خدماتی هفته دولت به رشد شاخص هاي مختلف استان بويژه ارتقاي بخش کشاورزي از رتبه ي بيست و دوم به ششم اشاره کرد و گفت: میزان اعتبارات هزینه شده پروژهای هفته دولت امسال  46 درصد بيش تر از پارسال است/
   س

برچسب ها: نماینده ، ولی ، فقیه ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.