معاون عمليات هوانوردي فرودگاه بين المللي امام خميني اعلام كرد: تمام پروازهاي فرودگاه امام خميني(ره) زمان برگزاري اجلاس به قوت خود باقي است و تاخيري در پروازها نخواهيم داشت.

شيرازي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان مطلب فوق افزود: طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته در زمان برگزاري اجلاس سران بخشي از پروازها در فرودگاه مهرآباد و بخشي ديگر در فرودگاه بين المللي امام خميني(ره) انجام مي شود.
وي افزود: در زمان اجلاس پروازهاي داخلي فرودگاه امام خميني(ره) به قوت خود باقي است و هيچ تغيير پروازي نخواهيم داشت و همزمان با اجراي برنامه پرواز سران سرويس دهي كامل به مجموعه داده مي شود.
وي اضافه كرد: فضاي مناسبي از بعد امنيتي و ايمني براي پروازهاي سران اجلاس پيش بيني شده است كه هماهنگي هاي لازم صورت گرفته و پيش بيني مي شود تعداد زيادي از مسافران از پروازهاي عمومي استفاده كنند.
وي اضافه كرد: براي استفاده از فرودگاه ها، تجهيزات ترمينالي، سالن تشريفات در نظر گرفته شده و بازديدهاي مناسبي از بخش هاي مختلف فرودگاه ها و بخش هاي خدماتي به عمل آمده است.
شيرازي در خصوص اقدامات 5 ماه نخست سال در فضاي پروازي فرودگاه بين المللي امام خميني(ره) افزود: در مجموع فعاليت ها از بعد داخلي، فضاهاي نگه داري هواپيماها در اين 5 ماه به اتمام رسيد.
وي ادامه داد: در فرودگاه بين المللي امام خميني (ره)عمليات خط كشي ها به اتمام رسيد و طراحي جديد براي خط كشي هاي مربوطه انجام شده تا سرويس بهتري ارايه دهيم.
وي خاطرنشان كرد: در قالب بخش تخصصي تجهيزات كامل بوده و توانايي ارايه سرويس دهي مناسب را داريم./ک
برچسب ها: پرواز ، فرودگاه ، تاخیر ، سران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار