رئيس كميته فرودگاهي و پروازي شانزدهمين اجلاس سران كشورهاي جنبش غيرمتعهد از ساعت دقيق ورود و خروج پروازي 31 كشور عضو جنبش غيرمتعهد خبر داد و گفت: تغييراتي در پروازهاي داخلي فرودگاه مهرآباد در زمان برگزاري اجلاس خواهيم داشت و تعطيلي فرودگاه مطرح نيست.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، محمد رسول‌نژاد رئيس كميته فرودگاهي و پروازي شانزدهمين اجلاس سران كشورهاي جنبش غيرمتعهدها در مصاحبه تلفني گفتگوي ويژه شب گذشته با بيان اينكه فرودگاه‌‌هاي پايتخت نخستين جايي خواهد بود كه ميهمانان اجلاس با آن روبرو هستند، گفت:‌ ما از حدود 4 ماه پيش در بخش فرودگاهي جهت هماهنگي بيشتر براي پذيرايي از ميهمانان اجلاس شروع به كار كرديم و الان آمادگي كاملي برخورداريم.

وي ادامه داد: ما در فرودگاه مهرآباد آماده پذيرش بيش از 100 فروند از هواپيماهاي ميهمانان هستيم و اين آمار در فرودگاه امام به 60 فروند اضافه بر ظرفيت موجود خواهد رسيد.

رسول‌نژاد با اشاره به  تغييرات در پروازهاي داخلي فرودگاه مهر‌آباد اظهار داشت: اين تغييرات به معني تعطيلي فرودگاه نبوده و در همه فرودگاه‌ها به جز فرودگاه‌ه مهرآباد نه تنها كاهش پرواز نداشته بلكه افزايش پرواز هم داريم.

وي در خاتمه با بيان اينكه 31 كشور عضو جنبش غيرمتعهدها به شكلي دقيق ساعت ورود و خروج خود را به ما اعلام كرده‌اند، خاطرنشان كرد: به هيچ عنوان در فرودگاه مهرآباد بحث تعطيلي مطرح نبوده بلكه محدوديت پروازهاي داخلي را خواهيم داشت و كساني كه بليط پرواز دارند نگران نباشند چرا كه پروازها به موقع انجام خواهد شد.

انتهاي‌پيام/ب2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار