عضو كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: برگزاري اجلاس عدم تعهد در تهران حاكي از اقتدار جمهوري اسلامي در عرصه‌هاي بين‌المللي و نشان‌دهنده تزلزل و به تبع آن هذيان‌گويي عوامل استكبار جهاني است.

حجت‌الاسلام وحيد احمدي نماينده مردم كنگاور، هرسين و بيستون در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات سخنگوي وزارت خارجه آمريكا در آستانه برگزاري اجلاس غيرمتعهدها در تهران گفت: حضور 120 كشور عضو جنبش عدم تعهد در تهران نشان‌دهنده انزواي سياست‌هاي خصمانه آمريكا در ميان كشورهاي جهان است و به همين دليل است كه مقامات آمريكا با وجود چنين استقبالي دچار هذيان‌گويي شده‌اند.

وي در  ادامه به ظرفيت بالاي ديپلماسي كشورمان اشاره كرد و افزود:‌ برگزاري اجلاس نم در تهران نشان‌دهنده اقتدار ايران اسلامي در عرصه‌هاي بين‌المللي و متزلزل‌شدن خوي استكباري آمريكا است.

احمدي همچنين تصريح كرد: حضور روساي جمهور و نخست وزیران كشورهاي متعدد در این اجلاس نشان‌دهنده این است که ایران منزوی و محاصره‌شده نیست و مذاکرات در این اجلاس می‌تواند تاثیر زیادی بر لغو تحریم‌ها عليه ايران داشته‌ باشد.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در پايان بر لزوم اتخاذ تصميمات موثر در اين اجلاس اشاره و خاطرنشان كرد: اتخاذ تصميمات مناسب در اجلاس نم زمينه‌هاي خنثي‌شدن توطئه‌هاي استكبار را فراهم مي‌كند.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: مجلس ، عدم تعهد ، آمریکا ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار