نايب رئيس کميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به برگزاري شانزدهمين اجلاس کشورهاي عضو جنبش غيرمتعهد در تهران گفت: احتمال برگزاري شانزدهمين اجلاس جنبش عدم‌تعهد در سطح رياست جمهوري در برج ميلاد وجود دارد.

منصور حقيقت‌پور نماينده مردم اردبيل، سرعين و نمين در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه برگزاري اجلاس سران کشورهاي غيرمتعهد در تهران در اين مقطع تاريخي امتياز بزرگي براي جمهوري اسلامي ايران است، گفت: با توجه به تلاش آمريکا و غرب براي انزواي جمهوري اسلامي ايران، برگزاري اين اجلاس در تهران سبب مي‌شود ايران بيش از گذشته محور تمرکز و توجهات سياسي قرار گيرد.

وي در ادامه تصريح کرد: اين امکان وجود دارد که بتوان در اين نشست به راهکارهاي اقتصادي براي شکستن تحريم‌ها برعليه کشورمان دست يافت لذا در اين مقطع حساس و با حضور قاطبه مسئولين کشورهاي غيرمتعهد در تهران اميدواريم دستاوردهاي سياسي، اقتصادي، فرهنگي مناسبي در پس برگزاري اين اجلاس باشد.

حقيقت پور همچنين با اشاره به تلاش رژيم اشغالگر قدس براي عدم برگزاري اجلاس نم در تهران گفت: رژيم صهيونيستي ممات خود را در توسعه انقلاب اسلامي مي‌داند و هر زمان که آرمان‌ها و ارزش‌هاي اين انقلاب توسعه بيشتري مي‌يابد، اسرائيل نيز به نابودي خود نزديک‌تر مي‌شود، لذا تمام تلاش خود را خواهد کرد فارغ از اينکه نمي‌تواند نفوذي در کشورهاي نم داشته باشد.

نائب رئيس کميسيون امنيت‌ ملي مجلس در عين حال تصريح کرد:ممکن است شانزدهمين اجلاس جنبش عدم‌تعهد در سطح رياست جمهوري در برج ميلاد برگزار شود و اين درحاليست که برخي مسوولان نظر دارند تا اين نشست در تمامي سطوح در سالن اجلاس سران برگزار شود.

انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: اجلاس ، برج ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار