عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت:‌ برگزاري اجلاس عدم تعهد در ايران، دست برتر جمهوري اسلامي در مقابله با جبهه غربي-عربي در جنگ نرم است.

مجتبي شاكري عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاري اجلاس عدم تعهد در ايران گفت:‌ ديپلماسي فعال جمهوري اسلامي ايران زمينه‌هاي خنثي شدن توطئه‌هاي جبهه استكبار را فراهم كرده است، و برگزاري اجلاس عدم تعهد در ايران، دست برتر جمهوري اسلامي در مقابله با جبهه غربي-عربي در جنگ نرم است.

عضو جمعيت ايثارگران با اشاره به ظرفيت بالاي ديپلماسي کشورمان افزود: برگزاري نشست‌هاي بين‌المللي در ايران، اتحاد غرب و ارتجاع عرب را براي انحراف بيداري اسلامي بر هم زده است.

شاكري در ادامه تصريح كرد:‌ اجلاس عدم تعهد در ايران از ظرفيت برقراري تعادل رفتاري در عرصه بين‌الملل برخوردار بوده و مي‌تواند با دعوت جامعه جهاني به تمكين راي مردم از خشونت و دخالت بيگانگان جلوگيري كند.

عضو جمعيت ايثارگران در پايان خاطرنشان كرد: علت هراس رژيم صهيونيستي از برگزاري اجلاس عدم تعهد در ايران، شكست اين رژيم نامشروع در ضربه‌زدن به جبهه مقاومت و ديپلماسي فعال رهبر جبهه مقاومت يعني جمهوري اسلامي ايران است. 

انتهای پیام/

پ2

برچسب ها: شاکری ، جمعیت ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار