نايب رئيس کميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به برگزاري اجلاس کشورهاي غيرمتعهد در تهران گفت: برگزاري اجلاس نم امتياز بزرگي براي جمهوري اسلامي ايران در اين مقطع تاريخي است.

منصور حقيقت‌پور نماينده مردم اردبيل، سرعين و نمين در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه برگزاري اجلاس سران کشورهاي غيرمتعهد در تهران در اين مقطع تاريخي امتياز بزرگي براي جمهوري اسلامي ايران است، گفت: با توجه به تلاش آمريکا و غرب براي انزواي جمهوري اسلامي ايران، برگزاري اين اجلاس در تهران سبب مي شود ايران محور تمرکز و توجهات سياسي قرار گيرد.

وي در ادامه با بيان اينکه بحث تحولات سوريه مي‌بايست يکي از محورهاي گفتگوها در اين اجلاس باشد، افزود: با رايزني و در پيش‌گرفتن ديپلماسي فعال اين اجلاس مي‌تواند  به برون رفت سوريه از بحران کمک کند.

نايب رئيس کميسيون امنيت ملي در ادامه تصريح کرد: در اين نشست امکان دارد که بتوان به راهکارهاي اقتصادي براي شکستن تحريم‌ها برعليه کشورمان دست يافت لذا در اين مقطع حساس و با حضور قاطبه مسئولين کشورهاي غيرمتعهد در تهران اميدواريم دستاوردهاي سياسي، اقتصادي، فرهنگي مناسبي پشت اين اجلاس باشد.

حقيقت پور با اشاره به تلاش رژيم اشغالگر قدس براي عدم برگزاري اجلاس نم در تهران گفت: رژيم صهيونيستي ممات خود را در توسعه انقلاب اسلامي مي‌داند و هر زمان که آرمان‌ها و ارزش‌هاي اين انقلاب توسعه بيشتري مي‌يابد، اسرائيل نيز به نابودي خود نزديک‌تر ميشود، لذا تلاش خود  را خواهد کرد فارغ از اينکه نمي‌تواند نفوذي در کشورهاي نم داشته باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اجلاس ، نم ، سوره ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار