نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی بهترین راهكار مقابله با تشدید تحریم های دشمنان علیه نظام است.

خانم میرگلو بیات در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری، ایجاد یك اقتصاد مقاومتی در كشور امری ضروری است.

وی با اشاره به اینكه مقاومت مدبرانه در مقابل فشارهای دشمن تنها راه عبور از مشكلات است، اظهار داشت: در این راستا كاهش وابستگی به نفت و مصرف بهینه، یكی دیگر از ضروریات اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان كرد: علاوه بر این، امروزه صنایع دانش‌ بنیان و تكیه بر تولید كالاهای داخلی از جمله‌ كارهایی است كه می‌تواند این خلا را تا حدود زیادی پر كند.

میر گلوبیات گفت: پرهیز از اسراف و تعادل در مصرف یك حركت جهادی است كه باید مورد توجه مردم و مسئولان باشد تا بتوانیم همچون گذشته تحریم های دشمنان را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی علاوه بر رشد و توسعه كشور باعث رشد شاخص اقتصادی و رفع بیكاری و تقویت بخش های مختلف اقتصاد كشور می شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی، اظهار داشت: حمایت از بخش های مختلف تولید و سرمایه گذار ایرانی می تواند بر اقتدار ایران در پهنه گیتی بیافزاید./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.