مربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: ملیتم را به پول خارجی ها نمی فروشم و ترجیح می دهم در ایران فعالیت کنم.

افشین فرزام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: پس از کسب سهمیه المپیک یک پیشنهاد خارجی از یکی از کشورهای آسیایی داشتم و قرار شد با پایان رقابت های المپیک من در این خصوص تصمیم گیری کنم.

وی گفت: پس از بازگشت از مسابقات المپیک در خصوص ادامه فعالیتم با مسئولان فدراسیون صحبت کردم و شرایط فنی و کاری خود را با آنها در میان گذاشتم و در صورتی که این درخواست ها فراهم شود به عنوان مربی همچنان در تیم ملی بانوان فعالیت خواهم کرد.

فرزام اظهار داشت: البته مسئولان فدراسیون قول دادند تا این شرایط را فراهم کنند البته با برگزاری مجمع انتخاباتی شرایط تغییر می کند مسئولان جدی تر به این مسائل می پردازند.

وی تصریح کرد: یکی از خواسته هایم برای ادامه فعالیت در تیم ملی احداث یک پیست 2 کیلومتر مخصوص رشته روئینگ است و با توجه به این که وجود پیست برای این رشته از واجبات است به همین دلیل من درخواست دادم در صورتی که شرایط احداث این اتفاقات مهیا نشود، تیم ملی سالی چند بار تمرینات آمادگی خود را در اردوی برون مرزی پیگیری کند تا از این طریق نیاز قایقرانان فراهم شود.

مربی تیم ملی در خصوص پیشنهاد مربیگری در یکی از کشورهای آسیایی گفت: با توجه به این که برای مربیگری از من درخواست کردند تا تابعیت این کشور را بر عهده بگیریم قبول نکردم و حاضر نیستم به خاطر پول، ملیتم را تغییر دهم.

وی یادآور شد: همچنین آنها از من درخواست کردند تا 2 ورزشکار ایرانی را نیز همراه خود ببرم و آنها نیز ملیت خود را تغییر دهند و به همین دلیل شرایط‌ آنها را نیز نپذیرفتم و در صورتی که شرایط در ایران مهیا شود ترجیح می دهم در ایران فعالیت کنم.

فرزام خاطر نشان کرد: در صورتی که شرایط مهیا شود اردوهای آماده سازی تیم ملی از اواخر شهریور ماه سال جاری برپا خواهد شد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار