قايقراني تا به حال درگير گمرك، جلبك ها و خيلي مسائل ديگر شده بود تا بالاخره به ايستگاه محيط زيست رسيد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران:‌ملي پوشان روئينگ بانوان كه قراراست خود را براي حضور در مسابقات آسيايي و انتخابي المپيك لندن آماده كنند در حالي تمرينات آماده سازي خود را در بندر انزلي پيگيري مي كنند كه آنها نيز اجازه استفاده از 1500 متر از اين محل را براي انجام تمرينات دارند و محيط زيست 500 متر مابقي را در اختيار قايقرانان نمي گذارد و شايد اين اختلاف اندازه منجر شود كه تيم ملي روئينگ بانوان در مسابقات 1000 متر شركت كند تا به نوعي 500 متر هم اضافه بياورد.

پيش از اين با رشد جلبك ها قايقرانان براي انجام تمرينات آماده سازي با مشكل مواجه شدند اما به نظر مي رسد بر طرف كردن اين مشكل براي آنها از اهميت بيشتري برخوردار است.

در اين خصوص افشين فرزام، مربي تيم ملي روئينگ بانوان كشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: با مشخص شدن نفرات اعزامي تيم ملي به اردوي آماده سازي در چين در حال حاضر تمرينات آماده سازي بانوان در بندر انزلي پيگيري مي شود و قايقرانان در غالب 2 گروه تمرينات خود را پيگيري مي كنند.

وي گفت: قايقرانان كشورمان خود را براي حضور در مسابقات آسيايي و انتخابي المپيك لندن كه اردبيهشت سال آينده در كره جنوبي برگزار مي شود آماده مي كنند و با پايان هر مرحله از اردوي آماده سازي قايقرانان در تست آمادگي حضور پيدا مي كند تا عملكرد آنها مورد ارزيابي قرار گيرد.

فرزام افزود: با توجه به رشد جلبك ها استفاده از چند لاين وجود ندارد اما در حال حاضر برطرف شدن مشكل استفاده از پيست 2000 متر برايمان اهميت دارد.
وي تصريح كرد: تيم ملي 15 اسفند راهي چين مي شود و قرار است ملي پوشان در ليست استاندارد اين كشور تمرين كنند و به همين دليل مشكل استفاده نكردن از تمام لاين ها در چين كاملا قابل حل است.
وي خاطر نشان كرد: پيست روئينگ 2000 متر است و اين در حالي است كه در حال حاضر در بندر انزلي تنها قايقرانان مي توانند در مساحت 1500 متر به انجام تمرينات آماده سازي بپردازند و 500 متر باقيمانده از سوي سازمان محيط زيست در اختيار ملي پوشان قرار نمي گيرد.
وي يادآور شد: درحال حاضر برطرف شدن اين مشكل برايمان از اهميت بيشتري برخودار است به طوريكه درحال حاضر مسئولان فدارسيون با انجام رايزني به دنبال برطرف كردن اين مشكل هستند و اميدوارم با پيگيري مسئولان اين مشكل هر چه زودتر پيگيري شود.
فرزام اظهار داشت: ادامه تمرينات با اين شرايط براي قايقرانان مشكل است و اميدواريم سازمان محيط زيست متقاعد شود كه 2000 متر را در اختيار تيم ملي قرار دهد/ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار