مربي تيم ملي روئينگ بانوان گفت: از يكي از كشور هاي آسيايي پيشنهاد داشتم اما تاكنون به آنها پاسخي ندادم.

افشين فرزام در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود:  در زمان برگزاري رقابت هاي آسيايي و انتخابي المپيك زمانيكه سولماز عباسي موفق به كسب مجوز حضور در رقابت هاي المپيك لندن شد از سوي يكي از كشورهاي  آسيايي پيشنهاد همكاري دريافت كردم.

مربي تيم ملي روئينگ بانوان افزود:  تاكنون در خصوص اين پيشنهاد تصميم گيري نكردم و به آنها اعلام كردم با پايان رقابت هاي المپيك لندن  در خصوص اين پيشنهاد تصميم خواهم گرفت و با توجه به اينكه در حال حاضر اين مسابقات پايان يافته است در نظر دارم تا هر چه سريعتر به اين پيشنهاد پاسخ دهم.
 
وي تصريح كرد:  البته  تاكنون در خصوص ادامه فعاليتم در تيم ملي كشورمان تصميمي نگرفته ام، با توجه به اينكه المپيك صحنه حضور بزرگان اين رشته است به همين دليل علاقه مندم در شرايطي كار كنم كه نتايج قابل قبولي را بدست آورم. البته مي توانستيم در رقابت هاي المپيك بهتر ظاهر شويم اما متاسفانه اين امر محقق نشد.

مربي تيم ملي روئينگ بانوان اظهار داشت:  قرار است مرحله جديدي از اردوي تيم ملي بزرگسالان از 21 مرداد آغاز شود و به همين دليل فدراسيوني ها پيشنهاد همكاري مجدد به من دادند كه تاكنون به آنها نيز پاسخ نداده ام البته در صورتيكه قرار باشد همچنان در تيم ملي فعاليت كنم  با هر شرايطي در تيم ملي كار نخواهم كرد.

وي در پايان تاكيد كرد: در صورتيكه قرار باشد هدايت تيمي را بر عهده بگيرم علاقه مندم شاگردانم عملكرد خوبي داشته باشد./مح
برچسب ها: آسیا ، مربی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار