سرپرست فدراسيون قايقراني گفت:تاکنون هيچ استعفايي به دستم نرسيده و فدراسيون قايقراني تعليق نخواهد شد.


 محمد شروین اسبقیان در جمع خبرنگاران افزود: علی رغم بحث هایی که پیش از این در خصوص حضور نداشتن قایقرانان المپیکی در اردوهای آمادگی مطرح شده بود اما آنها تمرینات آمادگی خود را آغاز کردند و امیدوارم با کمک حریفان مسیری را طی کنند که به اهداف خود برسند، همچنین پیش از این عنوان شده بود که این ورزشکاران در المپیک حضور پیدا نمی کنند که چنین چیزی نیست و آنها به عنوان سرباز در اختیار تیم های ملی هستند و افتخاری بالاتر از پوشیدن پیراهن تیم ملی نیست.

وی گفت: قایقرانان در رقابت های المپیک حضور پیدا نخواهند کرد و خوشحالیم که حضور مربیانی همچون افشین فرزام و ایرج اقلیمی بسیار اثر گذار بوده است به طوری که با کمک آنها ملی پوشان موفق شدند جواز المپیک را بدست آورند و امیدواریم در کنار آنها از تجربیات مربیان خارجی نیز استفاده کنیم و البته به دنبال این هستیم که زمانی در بحث مربیان داخلی به خود کفایی برسیم.

اسبقیان افزود: پس از تغییراتی که در فدراسیون ایجاد شد صحبت هایی مبنی بر کناره گیری ملی پوشان از المپيک شنیده شد که با توجه به شرایط امسالشان طبیعی بود اما آنها نشان دادند که برای پرچم ایران از هیچ تلاشی دست نخواهند کشید .

وی تصریح کرد: برای آموزش و پیشرفت هر چه بیشتر مربیان ایرانی برنامه های زیادی داریم و هدف دیگر ما بازیهای آسیایی کره جنوبی است، کسب افتخار در بازیهای آسیایی و المپیک 2016 دور از دسترس نیست چرا که قایقرانان ایرانی پتانسیل بالایی دارند و می توانند همانند ورزش های مدال آور به دنبال کسب سکو در المپیک باشیم.

وی یادآور شد: محسن شادی از افتخارهای ورزش ایران است و کار کردن با او برایم بسیار شیرین است، احمد رضا طالبیان نیز جوانی آینده دار است و احمد احمدی نیز همانند دیگر ورزشکاران است و 2 بانوی المپیکی کشورمان نیز در عرصه های بین المللی برای کشورمان افتخارات زیادی بدست آورده اند.

وی افزود: جایگاه  ما در عرصه های بین المللی مشخص است، هدف ما در المپیک این است که به جنگ رکوردهایمان برویم، در المپیک با شایسته ها جنگ خواهیم کرد، برای المپیک بعدی اهداف دیگری داریم و از تمام داشته های قایقرانی استفاده خواهیم کرد و در ابتدا نیز از طالبی دعوت به همکاری کردیم تا از تجربیات وی در امر ورزش استفاده کنیم .

 اسبقيان گفت: هدف ما ورزش ملي ايران است و همه بايد در كنار يكديگر به دنبال سربلندي نام ايران باشيم اين آمدن و رفتن ها طبيعي است همچنان كه در دوره هاي گذشته اتفاق افتاده است اين اتفاق دوباره نيز خواهد افتاد و نبايد بزرگ نمايي شود در پي سفري به آذربايجان شرقي بسياري از دوستان از من خواستند كه در آنجا به كارم ادامه دهم اما تغييرات از مسئولان بالاي ورزش بوده و ما نيز به عنوان سرباز براي ايران و در هر جايي كار خواهيم كرد.

وي ادامه داد: اينكه ما با فدراسيون هاي جهاني ارتباط برقرار كنيم و اطلاعات نادرستي انتقال دهيم زيبنده ورزش ايران نيست و نبايد چنين اتفاقي رخ مي داد فكر ما ورزشي است و از زمانيكه به ياد دارم در دنياي ورزش بودم با اين شرايط مطمئن باشيد فدراسيون قايقراني سيد صعودي اش را ادامه خواهد داد اين هدف نيز با كمك همكاران ، ورزشكاران و مربيان به دست خواهد آمد در اين راه از تجربه تمام اعضاي اين خانواده استفاده خواهيم كرد.

سرپرست فدراسيون قايقراني اظهار داشت: اعتقاد دارم كه وزارت ورزش براساس قانون اين تصميمات راگرفته است و كاملا قانوني است وزير ورزش با من تماس گرفتند و گفتند كه به استناد اين قانون و ماده سرپرست جديد فدراسيون هستيد اين اتفاق درباره دوستان قبلي هم افتاده است به نظر مي رسد بحث هاي حاشيه اي را ادامه دادن و با فدراسيون هاي جهاني تماس گرفتن و تعليق كردن درست نيست با رئيس فدراسيون جهاني تماس گرفتم و او خيلي طبيعي برخورد كرد اعلام آمادگي كردند كه پس از سپتامبر به ايران خواهند آمد خوب نيست پس از چندين سال مديريت بخواهم مطالب حاشيه اي ارايه بكنيم.

اين مسائل تمام شده است و ديگر به دنبال مسائل فني قايقراني هستيم وزارت ورزش دلسوز تر از همه به اين مسائل نگاه مي كند  و به دنبال پيشرفت ورزش است.

وي تاكيد كرد: روزي كه من به فدراسيون قايقراني آمدم به من خبر دادند كه همه استعفا دادند اما هنوز هيچ استعفايي به دست من نرسيده است .

وي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه قايقرانان قابليت هاي زيادي دارند به همين دليل بنده اعتقاد دارم ورزشكاران مي توانند در آينده همچون رشته هاي وزنه برداري كشتي و تكواندو در رقابت هاي المپيك افتخار آفريني كنند و بسيار خوشحالم كه افرادي همچون محسن شادي در اين رشته فعاليت مي كنند.

يادآور مي شود: چندي پيش با بركناري احمد دنيا مالي رياست فدراسيون قايقراني محمد شروين اسبقيان به عنوان سرپرست جديد معرفي شد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار