یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا اگر به فرموده امام راحل هر ایرانی یک سطل آب بردارد و برسر اسراییل بریزد ، تمام اسراییل را آب می برد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، وبلاگ پیام دل در آخرین یادداشت خود نوشته است:

و چه زیبا امام راحل آخرین جمعه ماه خدا را به یاد مظلومان فلسطین و مردم دیار قدس خواند و فرمود : روز قدس روز اسلام است. اکنون چند دهه از اشغال قدس عزیز می گذرد . اسراییلی که در اوایل حضورش در فلسیطن با توجه به نقشه آن زمان چند لگه کوچکی بوده اکنون همه جای فلسطین را گرفته و مردمش را آواره کرده .

آن روزها من که یادم نیست ولی آنچه از آرشیو فیلم ها و گزارشها برداشت می شود ، به وضوح بیانگر غارتگری و چپاول و فریب این غده بزرگ سرطانی منطقه اسراییل بد طینت است . پس یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا اگر به فرموده امام راحل هر ایرانی یک سطل آب بردارد و برسر اسراییل بریزد ، تمام اسراییل را آب می برد.

روز قدس، روزی به یادماندنی است هم برای ما و هم برای مردم فلسطین بیایید باهم در راهپیمایی امروز بار دیگر نشان دهیم که در مقابل قدرتمند ترین ارتش مسلح به تجهیزات فوق پیشرفته نظامی دنیا همچون کوه استوار و با صلابت ایستاده ایم . واین ایستادگی ما و مردم مظلوم فلسطین در 22 روز جنگ نشان داد که این ارتش بز دل اگر همه امکانات نظامی دنیا در اختیارش باشد هیچ غلطی نمی تواند بکند . روز افول و سقوط اسراییل به فرموده امام نزدیک است .

77ab092812189ec71771625725d8dc7a.jpg

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.