نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم این دو شهرستان در همه عرصه‌ها شاگرد اول انقلاب و نظام بوده‌اند، گفت: روز قدس نگینی درخشان در کارنامه مردم بویراحمد و دنا خواهد بود.

غلام‌محمد زارعی  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  گفت :جمعه آخر ماه ضیافت الهی یادآور بصیرت و بینش بزرگ‌مرد تاریخ ایران حضرت امام خمینی (ره) است.
وی گفت: امام راحل با تدبیر الهی خویش و نام‏گذاری روز قدس، مبارزه با اسرائیل و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین را به عنوان تکلیفی اسلامی به همه مسلمانان از ملیت‏ها و زبان‏های گوناگون گوشزد کرد.
نماینده مردم بویراحمد و دنا افزود: بی‏گمان امروزه مسئله فلسطین موضوع یک کشور و یا قسمتی از خاک نیست بلکه مسئله حق و باطل است تا آنجا که حضرت امام خمینی (ره) روز قدس را روز اسلام نامیدند.
وی تصریح کرد: مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف از جمله نقاط اشتراکی است که می‏تواند محور وحدت و انسجام اسلامی در بین ملت‌های جهان اسلام باشد.
زارعی ادامه داد: از این رو، روز قدس امسال با توجه به شرایط حساس منطقه و جنگ تمام عیاری که خط استکبار، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای مرتجع منطقه در مقابله با جبهه مقاومت شروع کرده‌اند باید به دیده دیگری نگریسته شود و همه با هم و با یک احساس تکلیف فراگیر در مراسم روز قدس حضور پیدا کنیم.
 وی افزود: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای روزه‌داران عزیز از اقشار مختلف مردم شریف و مبارز استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه دو شهرستان بویراحمد و دنا دعوت می‌کنم تا با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس و نشان دادن اتحاد مردم شهیدپرور استان، همگام و همصدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین بار دیگر صدای عدالت‌طلبی و حقیقت‌جویی را سر دهند.
زارعی خاطرنشان کرد: همه ما با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، که همان آزادی قدس شریف و قبله اول مسلمین است تجدید میثاق خواهیم کرد.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس همچون نگین درخشانی در کارنامه انقلابی مردم شریف استان و این دو شهرستان به یادگار خواهد ماند./س
برچسب ها: روز ، جهانی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.